Hej alle aminoer Jeg er en ung iværksætter, som har fået en god ide. Min ide gå kort ud på at købe restpartier, for derefter at sælge dem videre til private til en attraktiv pris. Jeg har tænkt mig at markedsføre mig, på en måde som jeg ikke vil røbe endnu. MEN... I forbindelse med dette her projekt har jeg brug for nogle restpartier, så hvis du lægger inde med et restparti eller to, vil jeg hellere end gerne høre fra dig. I skal vide at jeg er yderst seriøs omkring mit projekt og har en masse kapital( som jeg selv har tjent ) til rådighed. Jeg ser frem til at høre fra dig !:) Med Venlig Hilsen Abdalla |
Restpartier søges...
|
Handel med varepartier via Trademen
Har et restparti liggende af lækre jakkesæt fra Alsinger på strøget som gik konkurs sidste år, en masse slips, strømper, seler, smoking osv. Til en værdi af 30.000,- |
Hej Frederik kan du ikke sende mig en udspecificeret på a.ayrot@gmail.com Med Venlig Hilsen Abdalla |
udspecificeret oversigt skulle der have stået :) |
Hej ;o) Jeg har et restparti bamsestøvler med snørrer liggende ( ca 65 stk) jeg sælger dem til indkøbspris (132 kr pr par). De findes i 4 farver - camel, sort, pink, grå. Vejl udsalgspris 299. Hilsner |
Heej. 30-40 geographical norway jakker. 40 X 40GB Hardiske. |
Hej Abdalla Jeg har et kæmpe parti aluminiums snaprammer som jeg gerne vil af med. De er fra min tidligere virksomhed som jeg er ved at afvikle. Mener jeg har 125 stk. i 70x100 cm og 250 stk. i A3 format. Begge er med 25mm profil, pvc front, skruer og plugs. Send mig en besked, hvis det kunne have interesse. |