01.12.2011 - 31.12.2011 |
Gå ind under div. rettelser og tilret timerne.
Systemet tasger her hele måneden, idet du har oprettet ham startende 01.12.
MvH
Peter
01.12.2011 - 31.12.2011 |
At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk
Gå ind under div. rettelser og tilret timerne. Systemet tasger her hele måneden, idet du har oprettet ham startende 01.12. MvH Peter |
"Rettelser" under "Lønberegning"? |
At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk
Men hvilken kategori? For jeg kan ikke ændre i "Optjente Feriedage". |
Checker det lige..kan ikke lige huske det i hovedet. Du skal i hver fald kun bruge en 14 dages periode på timeløn. MvH Peter |
Tak. Problemet er, at man kun kan rette i optjente feriedage for de to forgående år og ikke det i gangværende. |
Du skal kun bruge en 14 dages periode ved timeløn.
MvH Peter |
Jeg takker for svaret Peter. Det betyder desværre nok en ny OS02 aftale, da min nuværende kun dækker "Måned bagud" God aften og godt nytår. |
Hej igen. Du kan ikke køre 14-dages timeløn på månedsbasis. Det vil gå galt med skattefradrag/feriedage mv. Du skal enten køre 14-dags løn pr. 14 dags periode eller månedsvis på timebasis, og så regulere som beskrevet under rettelser, hvilket du godt kan med - foran. Dog pas på, at du ikke tildeler de timelønnede funktionærstatus ved månedskørsel, fordi så bliver det sjovt. God fornøjelse. MvH Peter |