Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Macbook pro hjææælp

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

sidder og skal til at lave mig en webshop på min kære macbook, har været inde på cloudsprouts hjemmeside for at prøve programmet, men hvorfor kan jeg ikke afspille de introfilm/tutorials der ligger inde på siden på min macbook men på min stationær kan jeg godt, nogle der kan hjælpe med hvad jeg skal gøre eller ved hvilken app jeg kan bruge til dette hvis det er muligt ???

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 20:17

Hmm.. Jeg mener jeg downloadet flash på min også duet det.

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:17
Jeg har Noget der hedder flip4mac på min MacBook, som måske kan løse dit problem. Brugte det til DR's tv før de fik opdateret deres player

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Dec 10
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 20:26

Prøv evt. med en anden browser :)

Sidder selv på en Macbook pro. -Og det fungere fint her :) bruger Chrome :)

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 20:17

tak for svar de herre, men kan stadig ikke få det til at virke og kan ikke finde nogle af de nævnte apps i snakker om der :/ det er sku da mærkeligt

Tilmeldt 11. Oct 11
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 20:20

kipperen:

tak for svar de herre, men kan stadig ikke få det til at virke og kan ikke finde nogle af de nævnte apps i snakker om der :/ det er sku da mærkeligt

Her er flip4mac http://www.telestream.net/flip4mac-wmv/overview.htm

Prøv måske firefox.

Edit:

Jeg har lige været inde på siden og kan se video'erne med Safari på mac, har du downloadet flash ? prøv at downloade det hvis du ikke har ellers så prøv at software opdatere din MBP (MacBook Pro), og se om der er opdateringer til nogle browsere mm.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)