Jeg vil lige undersøge om jeg overhoved har råd til at få hele molevitten lavet af et geni herinde fra. Jeg skal have lavet et community/forum hvor folk kan samles og snakke samme. Jeg har en der vil lave logo gratis for mig :-) Men skal bruge en der kan lave hele svineriet for mig. Da det er på hobbyplan i første omgang skal det ikke koste mig 25.000kr. jeg vil se om jeg har råd til de tilbud der kommer,ellers må jegvist sel vigang,men som i nok har opdaget er jeg bare slet ikke it-haj...Jeg ved godt je gikke kan få noget lavet gratis, eller for en kasse øl:-)men vil gerne høre hvad i har at sige I også velkommen til at skrive pb til mig;-) |
Hej Miriam,
Installation af forum software (phpbb), starter sikkert ved 500 kr. - og med mange ændringer kan det samtidig måske godt koste 500.000 kr. Så vi skal lige spore os ind på hvad det er du vil :-)
Men hvis du prøver at forklare dit projekt, hvilke muligheder du gerne vil have ?
Ønsker du et unikt design, eller kan du altertivt måske leve med et 100-dollars skabelon design?
Vedsiden af selve forummet, skal der så være nogle sider, blogs eller lign?
Prøv gerne og forklare dit koncept, så vil jeg med glæde give dig et skarpt tilbud på at hjælpe dig igang :-)
Min email er jh@webpad.dk :-)