Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad koster DIN hjælp?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige undersøge om jeg overhoved har råd til at få hele molevitten lavet af et geni herinde fra. Jeg skal have lavet et community/forum hvor folk kan samles og snakke samme.

Jeg har en der vil lave logo gratis for mig :-) Men skal bruge en der kan lave hele svineriet for mig. Da det er på hobbyplan i første omgang skal det ikke koste mig 25.000kr. jeg vil se om jeg har råd til de tilbud der kommer,ellers må jegvist sel vigang,men som i nok har opdaget er jeg bare slet ikke it-haj...Jeg ved godt je gikke kan få noget lavet gratis, eller for en kasse øl:-)men vil gerne høre hvad i har at sige

I også velkommen til at skrive pb til mig;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Miriam,

Installation af forum software (phpbb), starter sikkert ved 500 kr. - og med mange ændringer kan det samtidig måske godt koste 500.000 kr. Så vi skal lige spore os ind på hvad det er du vil :-)

Men hvis du prøver at forklare dit projekt, hvilke muligheder du gerne vil have ?

Ønsker du et unikt design, eller kan du altertivt måske leve med et 100-dollars skabelon design?

Vedsiden af selve forummet, skal der så være nogle sider, blogs eller lign?

Prøv gerne og forklare dit koncept, så vil jeg med glæde give dig et skarpt tilbud på at hjælpe dig igang :-)

Min email er jh@webpad.dk :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:10

Der findes mange gratis systemer, som er lige til at installere, hvorefter man står med et fuldt funktionelt forum. Dog er der mange ting der skal konfigureres og det er her det godt kan blive lidt tricky. Til disse systemer findes der masser af gratis eller professionelle stock templates som kan installeres med et enkelt klik. De store systemer har også et stort arsenal af plugins så du kan få den funktionalitet du ønsker.

For at undgå dyre programmører/webudviklere, foreslår jeg du vælger et af de store systemer og køber en bog omkring det. Du bliver således sat ind i systemet, og lærer hvordan du skal tilpasse det så du opnår det ønskede resultat.

Jeg ville selv vælge http://www.phpbb.com/ og købe en bog som http://www.amazon.com/phpBB-User-Guide-Stoyan-Stefanov/dp/1904811914. Har ikke undersøgt noget om bogen, det var bare den første jeg fandt. Undersøg lidt hvad der findes og køb den der virker bedst.

Blandt andre opensource muligheder findes eksempelvis wordpress med et forumplugin og joomla med et forumplugin.

Du er velkommen til at skrive til mig hvis det er. Jeg vil også gerne hjælpe dig med installation hvis du får brug for det. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:56
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 03:00

Stop bruger...

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 03:06

Casper Schneidereit:

Stop bruger...

Han er også gået helt amok her: http://www.amino.dk/blogs/jespernorboll/archive/2011/12/28/978550.aspx

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)