Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber man skrfttyper på nettet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Norbøll:
Hvordan opfører en cachet side sig hvis internetforbindelsen er nede? Her tænker jeg på cachede sider på f.eks. en iPad. Kan browseren stadig finde ud af at viser skrifterne korrekt, eller skal der være forbindelse til GWF før det fungerer?

Her må jeg være dig svar skyldig - så dybtgående har jeg ikke testet GWF, så det kan jeg desværre ikke svare dig på. Umiddelbart vil jeg tro, at der skal være direkte adgang til Google's javascript, for at loade skrifttypen, men det er ren spekulation.

@Jacob: Det kan være, at jeg skal overveje at sætte mig ind i HTML5. Som, jeg hører det fra dig (og andre), giver det nogle flere muligheder end med almindelig HTML 4.01. Det må jeg se nærmere på, når jeg på et tidspunkt har tiden til at fordybe mig i det :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:56

supertekster:
Hej,

Vil gerne have mere spændende skrittype på min hjemmeside, men hvor kan man købe nogle?

Hej

Du kan finde og købe en masse skrifttyper på MyFonts og fonts.com :-)

Mvh

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jun 11
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 20:57

...

Fra Hillerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:52

Jesper Norbøll:
Hvordan opfører en cachet side sig hvis internetforbindelsen er nede? Her tænker jeg på cachede sider på f.eks. en iPad. Kan browseren stadig finde ud af at viser skrifterne korrekt, eller skal der være forbindelse til GWF før det fungerer?

Det forestiller jeg mig. Den cacher jo stylesheets billeder og lign. hvorfor skulle den så ikke cache font filer?

Hele webløsninger, eller selvstændige scripts
Smid en mail: jacsebl@hotmail.com Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)