Hey Aminoer.. Først skal i lige have at det er super fedt at se folk så gerne vil hjælpe med at sparke andre igang. Har på det sidste gået og spekuleret og fået mig en genial ide sammen med min kæreste, efter at have taget kontakt til div. web designere har jeg valgt selv at tage springet og prøve at lave mig en web shop.. Jeg har ikke den store viden om at designe hjemmesider, jeg har for r tilbage taget grundforløbet som web-integrator, men det meste er fortrængt igen, men tror på det bare skal pudses op :) da coding ikke er min stærke side kommer spørgsmålet - HVILKET PROGRAM VILLE VÆRE PERFEKT TIL EN AMATØR SOM MIG TIL AT LAVE WEBSHOP I??? har overvejet at prøve det der hedder Cloudsprout men ved ikke om dette kan bruges på en macbook, i så fald, nogle forslag ? håber meget i kan hjælpe
hilsen kim sørensen |
Halløj! :-)
Der findes mange gode muligheder, men det kommer selvfølgelig an på hvor hurtigt du vil igang og hvor god du i forvejen er.
Magento - Kræver noget tid at sætte sig 100% ind i, men når det først virker - så kører det super.
Prestashop - Kræver noget tid at sætte sig 100% ind i, men når det først virker - så kører det super.
Ellers er der www.mivando.dk eller Cloudsprout, som du selv har været inde på.
- Tag evt. en snak med Lundsby her fra Amino.