håber jeg har postet dette indlæg det rigtige sted. Kunne godt lige tænke mig jeres råd om en ting. jeg vil bare gerne snart igang med min hjemmeside,og få nogle brugere derind. Men på sigt vil jeg jo gerne tjæne en skilling på siden. skal jeg starte med små medlemsskaber, eller andet, eller bare starte op med 100% gratis forum?? Min logik siger mig at alt skal være gratis til at starte med,for at logge folk til. Men det kan også være at jer der allerede har hjemmesider med communties ved bedre eller er blevet klogere på det område.
Det er meget svært at give en brugbar vurdering når du ikke fortæller mere om dit forum. Men udover det skal det godt nok være et godt forum, før de fleste vil have interesse i at betale for det. Konceptet med et forum er jo netop at brugerne levere indholdet - hvad levere du udover platformen?
Start med fokus på, at opbygge verdens fedeste forum og tiltræk dine brugere. :-) Der er intet værre end et forum, der er overklistret med reklamer eller lignende.
jeg håber ok, at jeg rette i overskriften tjene staves uden æ
jeg vil satse på starte gratis vis der ikke er noget helt ud unikt på siden som gør folk vil betale
huske lav noget nærmeste hver dag på dette forum det kan være hårdt at opstart en forum det kræves sker noget og du har magten over forummet og der kommer en god tone i forummet og der kommer nogle debattør der har en viden andre vil have derved kommer gang i forummet
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Yeah, gratis i starten. Efter et par måneder, hvor du forhåbentligt tiltrækker masser af brugere, der bliver glade for forummet, kan du overveje betalt medlemskab eller at smide reklamer på. Tag evt. ved lære af dette forum, der er gratis, kører med reklamer og har betalt medlemskab, hvor man får mere ud af forummet.