Jeg har i et par uger nu gået med min ide. Jeg har skrevet en masse ting ned på papir. Tror jeg har omkring 20-30 a4 nu. Jeg har tegnet skitser samt sat forskellige scenarioer op. Jeg har tænkt på markedsføring. Hvordan jeg bedst kan markedsføre mig uden brug af store resurser. Samt har jeg gået med det store spørgsmål; hvordan skal jeg bygge det hele op. Som sagt er mit koncept en form for community. Jeg kan ikke selv kode, men jeg har lidt erfaring i webdesign, men slet ikke nok. Jeg har gået med tanken om, at lave det hele i Jomsocial. Men der er stadigvæk mange begrænsninger i et cms. I hvert fald til det, som jeg gerne vil. Ligeledes vil det aldrig komme til at se ret professionelt ud, hvis jeg selv sætter det sammen, og det skræmmer mig, fordi jeg tror, det kan skræmme potentielle brugere væk. Men jeg bliver nødt til at tænke økonomisk i starten. Jeg er kun studerende. Jeg synes bare, at min ide har så stort potentiale, og det piner mig, hvis jeg ikke kan prøve at føre den ud i livet. Jeg tænker så på, at lave det hele i Jomsocial, selvom det bliver begrænset, men måske kan det give mig en ide om, hvis der skulle være interesse for det. Jeg kunne også bruge hele min opsparing, og bruge imellem 100-150.000kr på at få udviklet det hele fra bunden, så det får mit eget personlige præg. På den anden side er det mange penge at bruge, hvis det hele falder til jorden. Det bliver jo også straks dyre at skulle få til at køre rundt. Hvis jeg får det hele udviklet fra bunden, kræver det, at jeg køber egne servere. Mange af de webhoteller køre ikke med de programmer, jeg skal bruge til video og flash. Men igen, jeg er virkelig i tvivl. På den ene side har jeg virkelig lyst til at smide en masse penge efter projektet, og bruge min opsparing på det, men jeg ved, at jeg ville blive utrolig deprimeret, hvis det hele floppede, og jeg havde brugt alle de penge på det. Min fornuftige side siger, at jeg skal prøve at udvikle det i et cms i starten. Selvom mit community vil blive s