Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på bbmassage.dk

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Så er min nye hjemmeside efterhånden kommet på plads. Baseret på joomla.

Så venligst fyr løs med kritik, så vi kan få skabt en endnu bedre hjemmeside! :-)  

www.bbmassage.dk

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:11

Eneste kritik jeg kan komme med er farven på logoet. Synes ikke rigtig den blå passer sp godt ind. Ellers super flot side.

Opdatering: Så lige din kildekode og kan se du har samme meta description på alle sider. Bør du nok få lavet om.

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 17:17

Jeg synes at det er en rigtig flot hjemmeside mht. design, billeder og farver. Jeg undrer mig dog lidt over det blå logo der bryder sidens farvetema, men det er måske pga. blikfang? 

Jeg havde nok valgt at sætte CVR. nr. ind på siden, enten nederst på siden, under "Kontakt", eller i "Om os", så man kan se at det er etableret. Jeg selv ville sætte den under "Kontakt".

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 23. May 08
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:20

Kim Vinberg:

Eneste kritik jeg kan komme med er farven på logoet. Synes ikke rigtig den blå passer sp godt ind. Ellers super flot side.

Opdatering: Så lige din kildekode og kan se du har samme meta description på alle sider. Bør du nok få lavet om.

Hej Kim,

Logoet går tilbage til det gamle design, så måske det falder en smule ud. Kan dog ikke bestemme mig for, om det er en fordel eller ej.. Måske et kommende projekt bliver, at få nogle nye designforslag til logoet.

Vil gå igang med, at rette meta descriptions :-) !  

Tusind tak!

Tilmeldt 23. May 08
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 17:32

Rune Gjersvik:

Jeg synes at det er en rigtig flot hjemmeside mht. design, billeder og farver. Jeg undrer mig dog lidt over det blå logo der bryder sidens farvetema, men det er måske pga. blikfang? 

Jeg havde nok valgt at sætte CVR. nr. ind på siden, enten nederst på siden, under "Kontakt", eller i "Om os", så man kan se at det er etableret. Jeg selv ville sætte den under "Kontakt".

Mvh. Rune.

Hej Rune,

Som jeg skrev lige før, så er jeg lidt i tvivl mht. logoet, men det bliver et projekt i næste omgang.

Ah ja, selvfølgelig! :-)  Det får jeg lige arrangeret med det samme.

Tusind tak! 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:35

få social knapper på siden mangler google plus

titlen udnyt google viser 67 tegn og ikke ret mange søger sikkert på forside i din branche

cvr nummer på kontakt siden og en kontakt formular derved lettere at kontakte jer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:06

Gør noget ved dine titler :-)

Når man klikker på:

• Forside = forside
  • Om os = About us
  • Booking = Contact us
  • Referencer = Features
  • Firmamassage = Solutions
Burde helt klart stå på dansk, nu det er en dansk side du har + at det ikke just er SEO-venligt :-)

Tilmeldt 23. May 08
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 18:07

Mikael christiansen:

få social knapper på siden mangler google plus

titlen udnyt google viser 67 tegn og ikke ret mange søger sikkert på forside i din branche

få cvr nummer på kontakt siden og en kontakt formular derved lettere at kontakte jer

Google plus er tilføjet med det samme.

Får lige styr på titlen, tak - forstår dog ikke helt mht:
"ikke ret mange søger sikkert på forside i din branche"

Tænker du, at mange besøgende falder over vores undersider, hvor der er flere relevante søgeord? For jeg er lidt i tvivl om, hvad jeg skal smide på af ord i titlen så.

CVR-nummer er på vej.

Kontaktformularen findes under booking. Omdøber den til booking/kontakt :-)

Tusind tak! 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:16

Pæn og stilren hjemmeside..

Som mange andre har skrevet falder logoet lidt til jorden. Den er lidt udenfor helheds udtrykket af siden.

Dine url:

http://www.bbmassage.dk/index.php/services   <-- Lav dem om til dansk, samt fjern index.php  Det er unødvendigt for hver din underside.

Ellers ret godt.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jacob Becker:
"ikke ret mange søger sikkert på forside i din branche"

Jeg tror det Mikael er inde på også er titlerne :-) Altså SEO-mæssigt, så nytter det jo noget at siden hedder "forside" - for det Google'er din målgruppe jo ikke.

Hvis du i stedet skriver noget sigende i titlerne, som f.eks: "BBmassage giver dig velvære i din hverdag med professionel massage i dit eget hjem"

Side 1 ud af 4 (35 indlæg)