tillykke med fødselsdagen btw :) |
Alan Pedersen:Jørgen Olsen:Jeg tror jeg topper. I julegave fik jeg maveinfektion.
tillykke med fødselsdagen btw :)
Thank You :-)
tillykke med fødselsdagen btw :) |
Thank You :-) |
Jeg fik en ny: Computer skærm som jeg er glad for da den gamle var ved at brænde sammen... :) Håber i Alle har haft en god juleaften :) Mvh. Kristian L.A |
Et par trådløse keyboards til ipad'en (både Logitech og Apple's eget) Handsker fra North Face Vinterstøvler fra North Face Hovedpuder TV møbel til soveværelset (har været sløv til at få sat PS3'eren pænt) Silikone grillhandsker BIF tur Cesc Barca trøje Universal dock til apple Euro, da jeg skal på arbejdstur til Marbella i april...nice. En rulle toiletpapir Fortsat god jul til alle |
Jeg fik heldigvis en masse gode tanker. Da alle , nær mig, ved at jeg har arbejdet alt for meget og har mistet kontakt med den person som jeg helst vil være, så jeg fik gavekort til en masse gode oplevelser og sjov. Og så var jeg sammen med min elskede familie, og alle var glade. Det bedste af alt. |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg fik lidt forskelligt men her er lidt: Geographical Norway jakke Logitech mus + tastatur trådsløst Iværksætter til jeg dør Steve Jobs biografi Gavekort til Sportigan Gavekort til Intersport Handsker + lidt andet forskelligt.. :-) De bedste hilsner
|
Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor.
Jeg orker ikke at skrive alle gaverne :-) Men jeg fik bogen iværksætter til jeg dør Glæder mig til at læse den :D - Alexander Baandrup Larsen |
Nu hvor mange skriver de har fået Martin Thorborgs bog, vil jeg da ærligt indrømme, den har jeg da læst! Så jer der har fået den, der er virkelig noget at glæde sig til! Men jeg har fået: - Selvbiografien om Steve Jobs ( Syntes godt nok det er en ordentlig mobbedreng ) - Sennheiser headset til podcasts - Natbukser ( Mormor ved hvad man skal give ) - 4 par hyggestrømper ( det er rart i sådan en tid her, i strik mums mums ) - Alm. strømper - Burberry skjorte ( Som kommende ung-iværksætter skal man vel os se godt ud i tøjet! ) - Jack N Jones Skjorte ( Rigtig fed ) - Biograf tur & gavekort til Mister også vidst også nok noget andet! Men det var sådan lidt ^^, |