Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal vi alle finde positive tangenter frem i 2011?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg er glad bruger af amino og vil jeg forsat blive ved med at være. Til en start vil jeg gerne sige, at der er rigtig mange gode og konstruktive indlæg rundt om på siden, hvilket gør amino til det den er! :-)

For det andet er der altid er hurtigt svar, hvilket man nogle gange behøver når man står i presset situationer! :-)

Til sidst kommer jeg bare med en opfordring til nogle af de få negative indlæg der kommer, fra folk engang i mellem.
F.eks. når man forsøger, at sælge er site til 1000,-. Så kommer der næsten altid, nogle indlæg omkring at man selv lave for 200,- er bare wordpress template osv. ellers skriver det bare den ikke har nogle værdi. Flere gange er det faktisk beskrevet, at det er sat op på den måde! Men i indlæg generelt er der en fin tone, men meget med salg kommer disse negative input og synes generelt moderatorerne er gode, men ikke så skarpe i de salgs opslag. Har det fint med de konstruktive svar, men de få der bare skal være negative ville jeg gerne være for uden. Så lad dog vær at svar i stedet! ;-)

Det var bare en lille jule hilsen og opfordring fra mig! :-)

Mvh Lasse

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

man får hvad man betaler for normalt og dog enkel gange heldige billige pris er det lige så , men normalt er reglen man får hvad man betaler for

man skal ikke blande sig i andres tilbud tråde og sige jeg gør det billigere for du er sådan set ikke den der oprette tilbudet , vis du bare skriver i anden tråd og underbyder , man byder ikke under i tilbuds tråde

husk dog også selv at hjælpe andre uden tænke på penge i trådene du giver igen og får det dobbelt igen af postive energi , lad altid det positive vinde og glem de negative ting og fokussere på dine gode sider

dog lær af det negative men , heri livet er det især ros hvor det er godt det glemmes , det skal vi lave om heri år 2012 vi sætter højt fokus på det positive

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)