|
Hej Amino'er Jeg er glad bruger af amino og vil jeg forsat blive ved med at være. Til en start vil jeg gerne sige, at der er rigtig mange gode og konstruktive indlæg rundt om på siden, hvilket gør amino til det den er! :-) For det andet er der altid er hurtigt svar, hvilket man nogle gange behøver når man står i presset situationer! :-) Det var bare en lille jule hilsen og opfordring fra mig! :-) Mvh Lasse |
man får hvad man betaler for normalt og dog enkel gange heldige billige pris er det lige så , men normalt er reglen man får hvad man betaler for
man skal ikke blande sig i andres tilbud tråde og sige jeg gør det billigere for du er sådan set ikke den der oprette tilbudet , vis du bare skriver i anden tråd og underbyder , man byder ikke under i tilbuds tråde
husk dog også selv at hjælpe andre uden tænke på penge i trådene du giver igen og får det dobbelt igen af postive energi , lad altid det positive vinde og glem de negative ting og fokussere på dine gode sider
dog lær af det negative men , heri livet er det især ros hvor det er godt det glemmes , det skal vi lave om heri år 2012 vi sætter højt fokus på det positive
Bliv gratis medlem