Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ca. pris på en relativ simpel webshop/hjemmeside

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 72
Fra  Ayrot Designs Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle jer aminoer

Må i først og fremmest allesammen have en god jul og et godt nytår.

Jeg har fået en ide om et helt nyt koncept, som jeg endnu ikke har set. Jeg vil ikke dele for meget ud af min ide, da jeg har fået hugget nogle ideer før.

Men til sagen...

Jeg skal have udviklet en relativ simpel hjemmeside, hjemmesiden skal indeholde følgende:

• Webshop, med kun 1 produkt af gangen; dvs. jeg kun skal sælge et produkt på min webshop.
  • Mulighed, for at redigere siden offline, og så uploade den.
  • Kontakt os, om os osv. tabs
  • En timer oppe i højre hjørne, som skal tælle ned, til næste gang varerne bliver sendt af sted
  • Mulighed for integrering med PBS, Paypal, eWire, Dinners, E-handels-mærket og trustpilot.
Det er mine eneste krav til siden, er der nogen som ved hvad det cirka komme til at koste mig?
På forhånd tak!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

abdalla:

Hej alle jer aminoer

Må i først og fremmest allesammen have en god jul og et godt nytår.

Jeg har fået en ide om et helt nyt koncept, som jeg endnu ikke har set. Jeg vil ikke dele for meget ud af min ide, da jeg har fået hugget nogle ideer før.

Men til sagen...

Jeg skal have udviklet en relativ simpel hjemmeside, hjemmesiden skal indeholde følgende:

• Webshop, med kun 1 produkt af gangen; dvs. jeg kun skal sælge et produkt på min webshop.
  • Mulighed, for at redigere siden offline, og så uploade den.
  • Kontakt os, om os osv. tabs
  • En timer oppe i højre hjørne, som skal tælle ned, til næste gang varerne bliver sendt af sted
  • Mulighed for integrering med PBS, Paypal, eWire, Dinners, E-handels-mærket og trustpilot.
Det er mine eneste krav til siden, er der nogen som ved hvad det cirka komme til at koste mig?
På forhånd tak!

Hvis det kun er de krav du har til det, ville jeg tro du kunne få det lavet til cirka 2000-2500 kr... Skriv til mig hvis du er interesseret.. Jeg kan både designe og programmere hjemmesiden. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)