Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mødebooking - Jeg har behov for et godt tilbud (Møder til forsikringssalg.)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Til mine assurandører har jeg behov for ekstra møder, men kvalitet og pris skal hænge sammen, så derfor får du nu mulighed for, at kommer med dit bedste bud på et muligt samarbejde.

Som udgangspunkt, snakker vi mellem 10 - 15 møder pr. måned og til mellem  3 - 5 mand - Der vil løbende kommer flere til.

Der ønskes KUN at betales pr. møde og med retten til, ikke at betale såfremt kvaliteten af mødet ikke lever op til forventningerne.

Der vil være stort fokus på prisen, så spids blyanten

Referencer udbedes.

Jeg ser frem til, at høre fra jer.

De bedste hilsner
Dansk Forsikringsagentur Vestsjælland

Henrik Gundersen 

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 18:18

HEJ

Citat :  ønskes KUN at betales pr. møde og med retten til, ikke at betale såfremt kvaliteten af mødet ikke lever op til forventningerne. 

Konklusion: Hvis i ikke får kunden så får mødebookeren ingen penge på trods af at han eller hun har gjort sin del af arbejdet.

HAHA

Preben

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 21:29

Preben:

Citat :  ønskes KUN at betales pr. møde og med retten til, ikke at betale såfremt kvaliteten af mødet ikke lever op til forventningerne. 

Det handler om at have klare aftaler om vilke krav møderene ska opfylle 

Tilmeldt 23. Dec 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:34
Præcis Michael - glædelig jul
Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 00:11

Michael_N:

Preben:

Det handler om at have klare aftaler om vilke krav møderene ska opfylle 

Oki fair nok!

Men sådan som jeg læser der så står der at hvis forsikringsselskabet ikke får kunden så får bookeren heller ingen penge! For man forventer vel at få kunden siden man afholder et møde herom, men bookeren har skaffet et møde så bør han også få betaling herfor, uafhæning af mødets succes.

Preben

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 14:55

Preben:

Men sådan som jeg læser der så står der at hvis forsikringsselskabet ikke får kunden så får bookeren heller ingen penge! For man forventer vel at få kunden siden man afholder et møde herom, men bookeren har skaffet et møde så bør han også få betaling herfor, uafhæning af mødets succes.

Nej det kan også handle om at oplysningerne vdr kunden er korrekte,  

Og husk at TS skriver kvalitet og ikke succes.

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 17:14

Jeg skal nok booke det ønskede antal møder men jeg vil have et fast beløb pr md så hvilken pris er de møder værd... ?

Preben

Tilmeldt 5. Oct 11
Indlæg ialt: 77
Fra  atriumWeb ApS Skrevet kl. 17:43

Hej Henrik,

Jeg tror du skal komme med lidt mere info, hvis du vil have nogle seriøse tilbud.

F.eks Er det til private/erhvervskunder
Er det et bestemt område
På bestemte produkter osv.

God jul

- Martin

atriumWeb ApS - Webbureau Århus

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 18:02

Er det ikke implicit når der er tale om nysalg af forsikringer, - så er det erhvervskunder?

Hvis der er en geografisk afgrænsning, er det nok omkring Vestsjælland ?

Og hvilke produkter? Det kommer vel an på kundens behov?

Og mht. betaling, så skal møderne have en vis kvalitet for at give vederlag, naturligvis, når der betales pr. møde.

Kender I det man har hyret en sælger som ringer rundt i byen og spørger om man må komme forbi med gratis kage og saftevand, og slet ikke hører kunden om han kunne have interesse i at høre om produktet? I så fald har sælger ikke fortjent noget vederlag.

Jeg tror I spilder Jeres tid på kritik og feedback til trådstarter, hvis I ikke ønsker at sælge forsikringer.

Tilmeldt 27. Dec 09
Skrevet kl. 21:20

Jørgen Olsen:

Er det ikke implicit når der er tale om nysalg af forsikringer, - så er det erhvervskunder?

Det kan også være privatkunder.

Man må ringde uopfordret når det drejer sig om forsikringer

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)