Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med at gøre min hjemmeside helt færdig

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 19. Apr 10
Indlæg ialt: 217
Fra  LindFoto.dk Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin lille side at finde rundt på - men som det også er nævnt tror jeg du skal opprioritere billederne.

De SKAL være skarpe -- eller du kan godt bevidst lege med uskarphed - men så er det fordi du bestemmer hvad der er skarpt og hvad der er sløret. Jeg savner at man kan fornemme det faktisk er en ørestikker - og ikke blot flade "plader".
Så i stedet for at de alle ligger ned - kunne du stille dem op - og vende de to lidt forskelliget. Fx så man ser nærmest lige ind på den forreste og ser form og materialer - helt skarpt. Den bagerste kan så være drejet så man kan se den del der skal i øret - og hvordan det er monteret - og den der står i baggrunden kan så måske være en smule uskarp - så man primært fokuserer på den forreste.

Specielt hvis du går efter forhandlere tænker jeg de gerne vil se bagsiden også - så de får en fornemmelse af bearbejdningen - holdbarhed m.m.

Hvis du har mulighed for det - så brug et spejlreflekskamera - og slå autofokus fra.

Så er stilen på billederne selvfølgelig smag og behag. Dine billeder har et ret "råt" look med det hårde lys du har brugt. Jeg ville nok vælge 2-3 lamper for at undgå de hårde skygger på nogle af billederne.

Fra skive
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:10

hej :) tak for svaret det lyder til du har styr på det kan også se du er fotograf :) måske jeg burde få en der har styr på det til at tage billederne. Hvis du har lyst må du meget gerne sende en PB kunne meget godt tænke mig at høre en pris på fotografering af produkter. Så kan jeg jo se om det er så dyrt som jeg går og forestiller mig :)

venlig hilsen heidi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21

Produktfotos - altså fotos af dine produkter skal være skarpe. Øvrige fotos kan godt være slørede, og det gælder fx banneret på forsiden med kvinden med silhuet-smykket i øreflippen. Dette foto behøver ikke være skarpt, fordi det skal give læseren indtryk af en stemning - med mindre du ønsker at folk skal kunne studere smykket.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)