Medlemmerne tæller stifteren af Pilgrim Smykker (Thomas Adamsen), reklamemanden bag Harry til DSB (Jakob Blom), den tidligere direktør for engodsag.dk (undertegnede) samt en tidligere VP fra TDC (Ole Jakob Thorsen). Så vi tænker stort og tror på, at vi kan lykkes med det :-)
Eftersom vi er en velgørende forening, er vi imidlertid også begrænset på tid - og vi mangler manpower og know-how lige nu. Det gælder i forhold til affiliatemarkedsføring og indgåelse af affiliate aftaler med danske netbutikker.
Derfor håber jeg, at der findes en eller flere affiliate-kyndige AMINOer med hjertet på rette sted? Som led i arbejdet med foreningen, får du adgang til et unikt forretningsnetværk - eksempelvis via vores store CSR event www.whocareswins.dk
Så der er rigeligt med gulerødder i horisonten.
Send en mail til jonathan@youmeshopping.dk for yderligere oplysninger. Vi håber meget at høre fra dig!
Bedste hilsner fra Jonathan Løw Team-Leader hos Kaospiloterne.
Lyder so et rigtig spændende projekt og er jo lidt i stil med dit tidligere.
Hvorfor er det, at i ikke bare benytte nogle af de 250+ webshops som allerede er tilmeldt affiliatenetværkene - så har i jo alle de store og kendte webshops med samt et utal af niche shops.
Så kan i derefter løbende udbytte med egne indgået aftaler.
Det er jo sådan alle andre cashback sider har gjort og vil spare jer for en masse tid her i starten.
jeg kan desværre ikke tage æren for denne forening. Er kun en af de 30 frivillige :-) Men ja -der er da ligheder med engodsag.dk, selvom jeg nu mener, at YouMe Shopping har fat i den lange ende her. Og så er YouMe Shopping jo 100% velgørenhed, mens egs var en forretning.
Din ide er bestemt fin, men de fleste af disse shops tilbyder ikke rabatkode-aftaler. Og eftersom YouMe Shopping vil give forbrugerne en fordel udover at kunne støtte velgørenhed, så er det ikke helt så ligetil. Men et kvalificeret input helt sikkert - du kunne ikke tænke dig måske at blive frivillig i projektet her? Lyder jo til du har gode ideer...
Bedste hilsner fra Jonathan Løw Team-Leader hos Kaospiloterne.