Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webshop system/CMS bruger du?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger Joomla+VM = Anbefales ikke! Ringe support og styret af en tysker der ikke forstår e-handel. 3 års erfaring.

Redshop.... De lover vist lige rigeligt på deres side.... Intet sagt om kvaliteten af systemet!

Jeg har kun hørt positiver om Prestashop! 

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:32

JNørregaard :
Vi kører Magento, hosted hos Webshop3. Kører perfekt, med fantastisk support fra Webshop3. De får vores varmeste anbefalinger.

Kan du give et par eksempler på shops som køre hos Webshop3?

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 09:48

Hej Steffen,

Hvorfor skulle vi love lidt rigeligt? Vi lister nogle af de features der findes (ikke en gang en fuld liste) og hvis du sammenligner med f.eks. prestashop (som vi har konverteret flere webshops fra til redSHOP) så kan du oceaner mere med redSHOP.

redSHOP er dog i høj grad et værktøj for webshopbyggere - hvis du har HTML og CSS kompetencer kan du lave en helt unik webshop hvor du kan designe stort set alle views som du har lyst - det er den frihed du får.

Lige et par eksempler:

http://www.villamin.dk/

http://kontormoebler.dk/

http://www.trendbazaar.dk/

http://lebock.dk/

Som man kan se er der som sådan ingen fællesnævner i designet - det er frit slag på alle hylder.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 09:53

Bruger magento, men overvejer seriøst et skift til Shopify, da magento er for tung, og avanceret.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 10:47

Ronnikc:
Hvorfor skulle vi love lidt rigeligt? Vi lister nogle af de features der findes (ikke en gang en fuld liste) og hvis du sammenligner med f.eks. prestashop (som vi har konverteret flere webshops fra til redSHOP) så kan du oceaner mere med redSHOP.

Undskyld, mente "manualen" var ufuldstændig, hvilket I jo selv indrømmer ;)

Jeg har hørt gode ting om Prestashop uanset hvor mange du har konverteret til redShop :)

Ronnikc:
redSHOP er dog i høj grad et værktøj for webshopbyggere - hvis du har HTML og CSS kompetencer kan du lave en helt unik webshop hvor du kan designe stort set alle views som du har lyst - det er den frihed du får.

Det kan jo være vigtigt for trådstarteren, hvis vedkommende ikke har disse færdigheder :)

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 10:58

Yes - wiki'en er for 1.0 serien og delvist for 1.1 serien - men vi arbejder på højtryk på at lancere en helt ny wiki med en 100% opdateret og grundig manual til redSHOP 1.1 serien her i starten af januar.

Vi frigiver redSHOP 1.1.9.5 her kl. 12:00 i dag.

Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Kubeflex.com Skrevet kl. 11:16

Jeg bruger Wordpress Ang. Hjemmeside. Jeg har pt. Ingen webshop, men ved at de osse har et Plugin som fungerer som webshop

Fra Ryomgaard
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:31

Prestashop spiller! Vi har brugt det i ca 1,5 år og vi er meget tilfredse. Vi (jeg) står jeg for drift og udvikling mm.

Mvh Lars
ww.sisterunika.dk

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 04:54

Jeg bruger prestashop og Magento. Prestashop har jeg de bedste erfaringer med. Det er mega logisk og intuitivt, lige noget som man har brug for som webshop-nybegynder. Kan kun anbefales.

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 20:36

Steffen K:
Bruger Joomla+VM = Anbefales ikke! Ringe support og styret af en tysker der ikke forstår e-handel. 3 års erfaring.

Jeg bruger Joomla + VirtueMart, har selv kustomiseret website og særdeles tilfreds med resultatet for www.jivana.dk Big Smile. Man kommer rigtig langt ved at vælge  de rigtige skabeloner, temaer og exensions

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)