Hvorfor skulle vi love lidt rigeligt? Vi lister nogle af de features der findes (ikke en gang en fuld liste) og hvis du sammenligner med f.eks. prestashop (som vi har konverteret flere webshops fra til redSHOP) så kan du oceaner mere med redSHOP.
redSHOP er dog i høj grad et værktøj for webshopbyggere - hvis du har HTML og CSS kompetencer kan du lave en helt unik webshop hvor du kan designe stort set alle views som du har lyst - det er den frihed du får.
Hvorfor skulle vi love lidt rigeligt? Vi lister nogle af de features der findes (ikke en gang en fuld liste) og hvis du sammenligner med f.eks. prestashop (som vi har konverteret flere webshops fra til redSHOP) så kan du oceaner mere med redSHOP.
Undskyld, mente "manualen" var ufuldstændig, hvilket I jo selv indrømmer ;)
Jeg har hørt gode ting om Prestashop uanset hvor mange du har konverteret til redShop :)
Ronnikc:
redSHOP er dog i høj grad et værktøj for webshopbyggere - hvis du har HTML og CSS kompetencer kan du lave en helt unik webshop hvor du kan designe stort set alle views som du har lyst - det er den frihed du får.
Det kan jo være vigtigt for trådstarteren, hvis vedkommende ikke har disse færdigheder :)
Yes - wiki'en er for 1.0 serien og delvist for 1.1 serien - men vi arbejder på højtryk på at lancere en helt ny wiki med en 100% opdateret og grundig manual til redSHOP 1.1 serien her i starten af januar.
Jeg bruger prestashop og Magento. Prestashop har jeg de bedste erfaringer med. Det er mega logisk og intuitivt, lige noget som man har brug for som webshop-nybegynder. Kan kun anbefales.
Bruger Joomla+VM = Anbefales ikke! Ringe support og styret af en tysker der ikke forstår e-handel. 3 års erfaring.
Jeg bruger Joomla + VirtueMart, har selv kustomiseret website og særdeles tilfreds med resultatet for www.jivana.dk. Man kommer rigtig langt ved at vælge de rigtige skabeloner, temaer og exensions