Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er seo-tekster helt præcist?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

B. Hvarregaard:
Er det netop ikke det du vil gøre på din "hovedside", det vil sige den side hvor kunder kan købe osv. Hvorfor smide den på fx. en artikeldatabase? Vil du øge din serp ranking på disse sider/domæner (artikelbaserne) også?
Behandler man sine linkbuilding sider med samme respekt som sin hovedside, så vil man ja. Det øger nemlig også den linkværdi som i sidste ende ryger til hovedsiden.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

B. Hvarregaard:

Thomas Frost:
Jeg har interesse i at en artikel der ligger på min side bliver delt og kommenteret en masse på Facebook, da dette er en rankingfaktor

Er det netop ikke det du vil gøre på din "hovedside", det vil sige den side hvor kunder kan købe osv. Hvorfor smide den på fx. en artikeldatabase? Vil du øge din serp ranking på disse sider/domæner (artikelbaserne) også?

Jeg ved ikke hvorfor den skulle smides på en artikeldatabase, som jeg har skrevet tidligere er det netop ikke det jeg vil gøre.

Jeg vil ligge den på den side jeg ønsker at optimere og hvis ikke indholdet er passende vil jeg lægge den på en blog jeg kontrollerer og så linke fra artiklen eller bloggen til "hovedsiden".

B. Hvarregaard:

Thomas Frost:
Jeg har ikke nødvendigvis lavet den for at give mine kunder noget, jeg har lavet den for at tiltrække de ting de hjælper på mine rankings.

Er det ikke lidt imod princippet du netop skriver om, at du vil give værdi?

Nej.

Vi skal lige skille tingene ad. Jeg vil ikke nødvendigvis give værdi til mine kunder, men jeg vil give læseren værdi. Mine kunder og læseren er i mange tilfælde ikke den samme.

Læseren skal have en værdi og en oplevelse der gør han har lyst til at dele artiklen og kommentere på den.

Det gør at min side bliver optimeret og mine fremtidige kunder kan finde mig på Google ;)

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)