Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-system

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg sidder pt. og arbejder på en shop som jeg har købt ved goldenplanet.
Det er en OSCommerce (Open source) shop der kan alt muligt dejligt ;-)

Den kan klare at "tælle ned" og fakturer etc. direkte.
Envider tillade at downloade software som en varer...ET Must for IT nørder ;-))

Men om der er intergration imod SummaSumarrum vides ikke...Men shoppen er fleksibel og supporten er super god. Jeg kan varm anbefale at du får en prøve version og ser om det løser dine krav ;-))

God fornøjelse.

Med Venlig Hilsen
Rene Frederiksen
Managing Director SafeKey ApS

Certificeret Hypnoterapeut
NGH / IACT / HMI

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jan 06
Indlæg ialt: 299
Fra  DForm Skrevet kl. 12:26
Jeg vil til hver en tid anbefale Virtuemart / joomla frem for osCommerce. Det er 100 gange lettere at tilpasse Virtuemart og joomla og det understøtter også download funktion samt styring af lager - upload af produkter via CSV og meget mere...

Jeg tror ikke man kan integrere med summasummarrum endnu, men jeg kender nogle som arbejder på det...

Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting

Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 18:28
Kender I noget til Way2Web?? Deres shop ser fin og billig ud. Men er den pålidelig?
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 115
Skrevet kl. 19:53

Hej Stine

Vi har haft en Scannet-shop i 4 år nu og jeg kan ikke forestille mig hvad der skulle få mig til at skifte. Siden har aldrig været nede og der er et hav af features bl.a. lagerstyring som du efterlyser. Der kommer løbende nye features til og der er netop kommet en online-manual, så det hele er til at finde ud af. Du kan sagtens finde noget der er billigere, men er det driftssikkert? Du har mulighed for at oprette en demoversion som du kan bruge i 14 dage inden du beslutter dig.  Prøv det...
Fra Kettinge
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:17

Dato: 1/10/2006 12:25:48 PM Forfatter: Daniel Duvald Jeg vil til hver en tid anbefale Virtuemart / joomla frem for osCommerce. Det er 100 gange lettere at tilpasse Virtuemart og joomla og det understøtter også download funktion samt styring af lager - upload af produkter via CSV og meget mere... Jeg tror ikke man kan integrere med summasummarrum endnu, men jeg kender nogle som arbejder på det...

Er det nødvendigt at have joomla for at bruge Virtuemart eller kan det køre selvstændigt?

Tilmeldt 4. Feb 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:45

Jeg kender ikke det her http://www.onlinesalg.dk/webshop/default.asp men det ser lovende ud. Gratis webshop, og mulighed for at kunne udbygge med betalingskort.

Det er dog et forsøg værd, med mindre prisen ikke spiller nogen rolle. Det ser ud til at der er mulighed for vare statestik, dog kun via et admin modul.

Man kan også bruge http://www.mamboserver.com/ Mambo. Det ser dog lidt mere avanceret ud.
Fra Borup
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 213
Fra  Autohenter.dk Skrevet kl. 19:00

Nu har jeg erfaring med en del af de systemer i nævner i tråden her, så her kommer mine input:

Først Joomla/Virtuemart, som ser rigtig lovende ud, men fakta er at der ikke pt er et dankortmodul til systemet. (Den er på vej, men da det er frivillig arbejdskraft er der ingen deadline, så den kommer Snart[TM] ;-)

osCommerce har jeg lavet en del shops i, og ja, det kan arbejde sammen med Summasummarum og der er betalingsmoduler til at dække de flestes behov.

Dandomain har jeg også lavet et par stykker af og vedligeholder dem løbende. Generelt meget prof support og hurtige svar fra supporten, men skal du lave noget der kan alt bliver det altså heller ikke helt billigt pr. år! Mht Summasummarum skal du selv sørge for at få det til at virke ud fra disse specifikationer: http://www.dandomain.dk/support/webshop/Import-eksport-405.pdf (Ikke helt nemt!)

Scannet er cirka det samme som Dandomain, de to firmaer er toppen af poppen på det marked af "færdige shops" efter min mening!

Min konklusion: Jeg ville satse på osCommerce eller Joomla/Virtuemart. Førstnævnte hvis du skal i gang lige nu og her for "billige" penge. Sidstnævnte hvis du kan vente på udviklingsarbejdet med dankortmodulet bliver klart.

Min næste shop bliver med stor sandsynlighed lavet i Joomla/Virtuemart ;-)
Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:05
Hej

jeg har Joomla + Virtuemart webshopløsning den er rigtig god.

har du lyst til at have sådan en kan du kontakte mig.

jeg kan lave en demo til dig som du kan prøve, gider du ikke det har jeg en komplete løsning til dig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 13:24

CMS system inkl. 2 websider
15 mb serverplads
Dankort/Kreditkort understøttelse
Mulighed for virus-filter på alle emails
Automatisk fragtberegning efter vægt
On-line redigeringsværktøj til website
On-line butiksadministration
Ordreoversigt
Frie designmuligheder
 Op til 200 varenumre
3 emailadresser
Ubegrænset POP3-alias
Administration af email
Webmail
Fri-tekst søgefunktion
On-line filadministration
Lager/salgsrapport
WYSIWYG til alle CMS-sider

Alt det for kun DKK 279,- pr mnd. u/kort
Alt det for kun DKK 500,- pr mnd. m/kort

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 30. May 07
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:54
Hej Stine

Jeg vil anbefale dig at købe en af vores færdige shops.

Vi klarer det hele for dig, og resultatet vil du med garanti blive glad for.

Klik på dette link og se vores udvalg af fædige og køreklarer shops.

Vi kan lave en færdig shop for DKK 5000.

Se evt. vores prisliste hvis du ønsker flere rettelser.

www.web-creation.dk

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)