Nu har jeg set på nettet, at der er flere som udbyder netshops-sytemer. jeg har ikke forstand på at lave min egen shop opbygning, så jeg vil gerne bruge enge på at købe et færdigt produkt. Hvad kan I anbeafle? Det skal kunne registrere, når en vare bliver taget fra lageret(solgt).
hilsen
Stine |
Webshop-system
Men gennerelt vil jeg anbefale store og stabile systemer der har været på markedet i længere tid. www.dandomain.dk www.scannet.dk Begge systemer er brugt af flere tusinde, og er derfor både stabilt, godt gennemtestet, og firmaet bliver højst sandsynlig ikke lukket ned inden for nærmeste tid. Hvis du er helt blank angående webshop kan du prøve at kontakte Rosentand herinde fra. http://www.amino.dk/idealbb/profile/myprofile.asp?userID=1128 De har så vidt jeg har forstået en webshop bygget over Scannet, og kan være behjælpelige med opsætning design etc. |
Hej Stine Vores webshop er fra Scannet. Indtil nu virker det upåklageligt.
Hilsen |
www.unik-kids.dk Webshop der henvender sig til alle småbørnsfamilier. Speciale afdeling til for tidligt fødte børn
|
Få mere ud af din annoncering online. Besøg Adromi.com
Social media, Email, Online Marketing & Analyse.
Jeg har nu studeret både Scannet og Dandomains, men jeg kan ikke se om de kan køre sammen med Summasummarum! Det vil jeg gerne have shoppen til, da jeg skal lave regnsakb med det program i forvejen.
Hvem kan hjælpe?? |
Vi kan hjælpe dig, både med et webshop-system og med integration af Dandomains webshop til SummaSummarum. Hvis du ønsker et webshop-system, tilbyder vi en shop baseret på osCommerce og tilpasset til SummaSummarum. Med vores tillægsprogram e-Summa kan du automatisere overførslen af ordrer, varer og kunder fra din webshop til SummaSummarum og tilbage igen.
Ønsker du at benytte Dandomains webshop-løsning, tilbyder vi programmet SummaParser, der omformer en eksport-fil fra en Dandomain-shop til et import-format som SummaSummarum kan forstå.
Du kan læse mere om e-Summa på http://www.moskjaer.dk/produkter/e-summa og SummaParser på http://www.moskjaer.dk/produkter/summaparser/
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig. |
EDZO - Håndlavede accessories til mænd, som butterflies, bælter og hatte.
Jeg har selv valgt en af de mindre leverandører - www.startnetbutik.dk Den virker fint, billig af anskaffe, og nem at starte op. Om den kan integreres med Summasumarun ved jeg ikke, men jeg tror at effort webdesign, som står bag evt. kan hjælpe.
Tag evt. et kig på www.hatteshop.dk
|
/Anders Trans Sørensen, redWEB ApS, Tlf: 20 7371 20
I redWEB er vi eksperter i Joomla Webdesign.
Hej jeg køre Scannetts shop startede d 20 oktober havde over hoved ingen forstand på hvad og hvordan fik lidt hjælp af en designer Webitall i Esbjerg se resultat på www.boerner-import.dk det er så let at admi. så selv børn kan bruge det |
Det er en shoppingkomponent til CMS Systemet Joomla! Det er open source og virker helt kanont... Faktisk meget omfattende system. |
Mvh Daniel Duvald - Speciale: Design & udvikling til Joomla CMS, Wordpress, Magento & Prestashop
Kvalitets-webhosting