Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Enkelfakturering er holdt op med at fungerer hjælp!

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian Schou Larsen | bannerprint.dk:
Havde samme problem lige nøjagtig med Windows 7 64-bit. Fik ny fil, men det kom aldrig op at køre, så droppede det igen.
Jeg - trådstarter må lige svare på, om programmet idag kører på en anden windows version end oprindeligt. Det kan sagtens køre en tid på en ny version uden at høre til den - og så pludseligt bryde ned, og så kan det kun løses hvis programmet findes i en version til den windows man kører

vh

Jeg skiftede ikke system, men ligesom jeg var i gang med at oprette varenumre gik den i udu. Skrev, og fik at vide at det var fordi jeg havde 64-bit. De sendte så en ny fil, men heller ikke denne gjorde en forskel.
Fik at vide, at så kunne de intet gøre...heller ikke tilbagebetale! Men ok, den sum overlever jeg nok - den spildte tid er det værste...

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne,

Jeg kan anbefale dig at læse denne tråd hvor programmet drøftes: http://www.amino.dk/forums/t/58557.aspx?PageIndex=2

Jeg har kun skimmet tråden men det ser ud til at du kan finde brugbare løsningsforslag. 

Jeg vil dog ikke undlade at gøre dig opmærksom på at selv bruger/arbejder jeg med et FREEWARE program som du må køre op til 1500 linier - før du må betale for brugen - jeg mener det er en tusse - så åbnes der for programmet igen.

Du installere det fra internettet og du har selv back-up og dine data selv.

Når først opsætning er overstrået har du et udemærket økonomistyringsprogram til 0,- kr. !

Du er velkommen til at sende mig en mail hvis du vil have lidt konkret hjælp og vide mere derom!

Mail adr. og mobil tlf er i min web-site www.JOMACompany.dk Wink

Du finder det her: http://home.winfinans.dk/wf_inf_products.aspx?lid=10001

Et fint gratis program er selv bruger af det!

mvh

john sommer

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)