Jeg fik lige skudt i skoene at jeg skulle profilere det sociale ansvar vi yder i lokal samfundet på vores webside, men, jeg synes sq det er svært og formulere.
Er der nogen der har erfaringer med sådan noget
Se mit forsøg her og kom gerne med feedback til hvordan det skal være for jeg er blank
skrive nogle eksempler hvem i støtter det kunne være en god ide , der står ikke ret meget på siden , jeg vil gerne vide mere , men det er altid godt støtte , men altid er det ikke lykken støtte alt
hvem støtter du en bistands modtager med børn der kan komme på ferie og de ser i byen de drikker det giver minus
de fleste på mindste løn får mindre end en bistandsmodtager dog mange er fattige af andre grunde dem som slet ikke kan kommer i arbejde , de andre byen bliver da sure på dem hvorfor skal de støttes når jeg har mindre
derved svært lige give støtte det skal gennemtænkes især i det lokale alle kender alle i en lille by
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er Optiweb´s intention at bidrage til en lokal bæredygtig udvikling, med udgangspunkt i samfundets udviklingsbehov på kort og langt sigt. Det viser vi ved forskellige konkrete projekter, men fælles for dem alle er, at de lever op til OptiWeb´s vision om at være en god samfundsborger og synlig i det lokalmiljø, vi er en del af.
OptiWeb ser opgaven kort og godt som at skabe relationer og tage aktiv del i lokalsamfundet.
OptiWeb støtter er konkret med i:
Vi støtter med sponsorgaver se mere her Vi stiller IT-kyndig til rådighed i lokal IT-klub. Se mere her
Så tag kontakt til os, på vores mail, hvis der er noget i mener vi kan hjælpe med gennem vores ekspertise, og vi vil se på om det er en opgave vi kan løse.
kom gerne med feedback til hvordan det skal være for jeg er blank
Jeg synes John S er inde på noget af det rigtige. I kan evt. selv være proaktive og finde nogle foreninger, projekter eller organisationer som I vil være forbundet med og tilbyde dem et "samarbejde".
Jeg bor I Indonesien hvor der er mange fattige, og hver måned når jeg får løn går 2 1/2 procent til min kones lille sociale projekt hvor hun bl.a. køber mad til forskellige fattige eksistenser her i området. Sådan har det været det sidste 1/2 år.
Det er ikke det helt store, men hernede kan købe rigtigt meget ris og soja til de penge.
Socialt ansvar er ikke noget man skriver på en hjemmeside - det er noget man gør. I forhold til Johns eksempel, så læser jeg lutter tomme ord frem til de sidste linjer. Tomme ord i en lille virksomhed ville skræmme mig væk. Sagt på en anden måde: Hvis du gør noget, som er håndgribeligt og som du er stolt af, så fortæl det - gerne med en artikel, der handler om de mennesker du støtter.
Helt psonligt mener jeg at det at støtte velgørenhed mv er en privat sag. Jeg er ikke fan af "køb x og så giver vi en del af overskuddet til y".
Socialt ansvar er ikke noget man skriver på en hjemmeside - det er noget man gør. I forhold til Johns eksempel, så læser jeg lutter tomme ord frem til de sidste linjer. Tomme ord i en lille virksomhed ville skræmme mig væk. Sagt på en anden måde: Hvis du gør noget, som er håndgribeligt og som du er stolt af, så fortæl det - gerne med en artikel, der handler om de mennesker du støtter.
Helt psonligt mener jeg at det at støtte velgørenhed mv er en privat sag. Jeg er ikke fan af "køb x og så giver vi en del af overskuddet til y".
Det kan man gøre som man vil, men ifølge mine oplysninger så er det noget man gør og endda i stor stil. Og en privat sag bliver det vel aldrig når alt der vedr. sponsorering er fradragsberettiget.
Jeg mener det er fladt og beskrive det som tomme ord for det har du intet belæg for at sige.
Og hvis begge partner har noget ud af det så er det vel win win vi snakker
@Det er Optiweb´s intention at bidrage til en lokal bæredygtig udvikling, med udgangspunkt i samfundets udviklingsbehov på kort og langt sigt. Det viser vi ved forskellige konkrete projekter, men fælles for dem alle er, at de lever op til OptiWeb´s vision om at være en god samfundsborger og synlig i det lokalmiljø, vi er en del af.
OptiWeb ser opgaven kort og godt som at skabe relationer og tage aktiv del i lokalsamfundet.
OptiWeb støtter er konkret med i:@
Du må da indrømme Henning at dette intet siger - en gang politikker bullshit i bedste fald.
Helt enig med Søren - fortæl hellere om et konkret støtteprojekt - sport eller hvad ved jeg.