Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal lave en webshop med børnetøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mig og min kone vil gerne lave en webshop med børnetøj.

Derfor søger vi 2 ting:

En der gider lave shoppen for os, med hele moletjausen, google adwords, SEO, opsætning mm.

Alternativt kan jeg køre en oscommerce fra goldenplanet og så få en herinde til at laven setuppet for os.

Under alle omstændigheder skal jeg have hjælp fra en herinde.

Den anden ting jeg søger, er noget hjælp til hvordna sådan en shop fungerer?
Har selv lavet en succefuld shop www.atmengros.dk, her sendte jeg bare ordrerne videre til en forhandler, som sendte dem ud til mine kunder.

Er der ikke nogle forhandlere af børnetøj, man kan sende ordrerne til og samarbejde med?

Jeg summer op:

Søger tilbud til opsætning af webshop
Søger hjælp til forhandler af børnetøj. 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 21:52

Prøv på Amino freelancer :-)

Hvis det var mig ville jeg først ansætte en til at lave hjemmesiden og derefter ansætte en til at lave SEM (AdWords og SEO)

- Alexander Baandrup Larsen 

Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 22:10

Hej

Mht. opsætning af webshop så ta' et kig på www.sitestop.dk - dér kan du finde en pakkeløsning, som lyder til at passe med det, du søger.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:28
Tjek www.1902software.dk for opsætning af webshop!
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 22:51

Jeg tjekker lige de links i henviser til - super, tak for det.
Er der nogen der ved hvor jeg kan find en forhandler af børnetøj? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Nov 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Point Of Web Skrevet kl. 10:03

Hej innovative.

Vi kan hjælpe dig med markedsføringen af shoppen ifht seo, adwords, ab testing osv og har også dygtige samarbejdspartnere til at udvikle selve shoppen for dig så vi vil kunne lave det hele for dig.

tjek www.pointofweb.dk og/eller skriv en privat besked så ringer jeg dig op og vi kan snakke om mulighederne.

Mvh Mads

tlf. 28 25 91 80

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 10:12
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg kan desværrre ikke hjælpe jer så meget,men super fedt i kan betale jer fra det hele. kan jeg sørme ikke haha....

Når det så er sagt vil jeg bare komme med nogle gode råd. Jeg er mor til en pig epå lidt over 2,og jeg ELSKER at netshoppte tøj til hende. Der er vist snart ikek en netside jeg ikek kender herhjemme.pinligt måske. Der er ikke bare mange netbutikker med børnetøj,men RIGTIG mange, så i skal virkelig have fundet en niche ting,og virkelig overveje hvad det er i skal have. for hvis i "bare" vil sælge molo,katvig,småfolk,poppy rose, bon point,hummel ect. ja så tror jeg særiøst i kommer til at knokle for sagen,for der findes sider med alle mærker. Jeg vil ikke tage modet fra jer, bare lige give jer et råd med på vejen....Jeg kan nævne de første 15net sider bare på danske sider...og det er jo temlig mange....Noget jeg udelukkende går efter efterhånden er sider med gratis levering,fordi man bruger uanede af penge på porto,og hvorfor købe på nettet hvis man kan købe i butikkerne og spare 25-75kr i porto?!

Men kan i finde en ide som de andre ikke har,eller bedre priser osv... ja så har i da en kunde her også :-) glæder mig til at klikke ind på jeres side,den dag i åbner:-) pøjpøj og god jul 

Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:49
Fra Hobro
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 229
Fra  DreamAbout.dk Skrevet kl. 21:55

Hej med jer to. 

Det lyder som et spændende projekt i har gang i. Det er et dejligt konkurrence præget marked i bevæger jer ind på. Der er virkelig mange børnetøjs-webshops, der ikke gør det ret godt, så hvis bare i gør det godt, så skal i nok få success. Men det kræver det rigtige setup tror jeg. De rigtige varer, den rigtige shop, den rigtige seo, og den rigtige adwords opsætning.

Vi er et lille bureau, som faktisk er startet med at drive webshop selv for en snart 4 år siden. Vi drive 3 forskellige modetøjs-shops, og et par portaler. Du kan se Byflou.dk og Sally-b.dk hvis du vil se mere om vores egne shops.

Jeg vil meget gerne bare hjælpe jer med lidt gratis rådgivning, og hvis i har lyst kan mit team og jeg også hjælpe med en shop løsning til jer, samt alt fra a-z omkring selve driften af shoppen. Vi har selv Seo folk, grafikere, tekstforfattere, lagerhotel og udviklere, og andre tekniske genier i huset :) Vi har vores egen shop platform, men udvikler også shops i andre systemer, som Magento eller OpenCart. Den rigtige løsning til det rigtige behov.

Hvis i har brug for nogle forskellige kontakter til børnetøjs-leverandøre, så kender jeg også en del i branchen og ville kunne rådgive og hjælpe på den front også. Det er meget forskelligt om leverandørene vil gå med til Dropshopping eller ej. Det kommer også an på hvad segment indenfor børnetøj i gerne vil ramme. 

Du skal være velkommen til at give mig et kald eller smide mig en e-mail for en kort snak. 

Venligst

Simon Falentin Olesen

DreamAbout.dk - Realisering af drømme
Simon@dreamabout.dk  - (+45) 21 40 00 42 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:06
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)