Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WP-hjemmeside, 10 SEO-artikler & linkbuilding-light til 2099,- + moms

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 21:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette tilbud er henvendt til dig, der gerne vil i gang med at tjene penge på en hjemmeside, men ikke vil bruge tid og energi på at få en hjemmeside op at køre og skrive artikler. De seneste par dage (ovenpå vores konkurrence vedr. passiv indtjening) har jeg fået flere henvendelser fra folk, der har ønsket at betale mig for at levere en Wordpress-hjemmeside, SEO-artikler og udføre linkbuilding. Det er spøjst, da jeg i længere tid har gået og overvejet, om min virksomhed skulle udvide forretningen. Det gør den hermed. 

Jeg har tilknyttet en utrolig dygtig skribent, så Florence Marketing nu består af to unge iværksættere, og jeg kan koncentrere mig om at tage hånd om hjemmesiderne.

Med dette tilbud kan du hurtigt komme i gang med en hjemmeside, der har muligheden for at give dig en passiv indkomst. Der er ingen garanti for, at du kommer til at tjene penge på hjemmesiden, men vi sørger for at give dig nogle gode forudsætninger for at komme i gang med et online eventyr. 

Det får du

- Installation af dit selvvalgte Wordpress-tema + opsætning af de mest brugte Widgets i sidebaren. Vi tilbyder ikke hosting, men hjælper dig gerne med at købe domæne og webhotel.

- Installation af plugins, der vil styrke dit site. Herunder Facebook knap, SEO-plugins mv.

- Logo/header fra indonesisk grafiker

- 10 SEO-artikler á ca 250 ord.

- Opsætning af AdSense og Analytics. 

- Linkbuilding light: tilmelding til 5 linkkataloger med minimum PR2 samt én SEO-artikel med to links til dit site på artikeldatabase med PR2. Derudover bliver der brændt et RSS-feed til din hjemmeside, som bliver tilmeldt overskrift.dk for hurtig indeksering af nyt indhold på Google.

Pris

2099,- + moms.

Godt nok har jeg efterhånden skrevet flere hundrede SEO-artikler for diverse Aminoer, men at opsætte en hel hjemmeside for andre end mig selv og bekendte, er nyt for mig. Derfor er prisen sat lavt, så min virksomhed kan skaffe sig referencer på dette nye marked

Leveringstiden er, pga. den nært forestående højtid, 14 dage og der er kun 3 billige pakker i udbud. 

Hvis du vil sikre dig en af de 3, så kontakt mig på kristofferfoens@gmail.com

Vi tales ved,

Kristoffer Føns

Florence Marketing

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er 2 stk tilbage.

2099 er forresten en fuldstændig skæv pris, der ser rigtig dum ud. Ny, midlertidig, pris er derfor 1999,- :)

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her kan jeg sgu godt lide! Jeg synes, det er rigtig spændende at beskæftige sig med noget andet end blot tekstforfatning for en gangs skyld. Derfor tror jeg, at prisen foreløbigt bliver på 1999,- + moms.

Har netop modtaget en sms fra min nye skribent: "Hey boss. Har du ikke noget mere arbejde til mig?"

Skal vi give ham noget at arbejde med?

- Stik mig en mail på kristofferfoens@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har hul i kalenderen til endnu en opgave :) 

Send en mail, hvis du er interesseret og vil se eksempler på vores sider.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hermed en anbefaling af Kristoffer fra en, der har benyttet sig af tilbuddet, og er ved at have en side klar - www.fiskearter.dk - :-)

Der er fin kommunikation, og fine tekster - så det er bare med at hoppe på!

Mange hilsner

Mads

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Og hermed en anbefaling af Kristoffer fra en, der har benyttet sig af tilbuddet, og er ved at have en side klar - www.fiskearter.dk - :-)

Der er fin kommunikation, og fine tekster - så det er bare med at hoppe på!

Mange hilsner

Mads

 

Hey Mads,

Jeg havde sgu lige overset din fine anbefaling - den sætter jeg stor pris på. 

Mange tak :)

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Føns. Kom herind gennem Google (kendte godt Amino men har aldrig fået lavet bruger...). Jeg ser dog også at tilbudet er et par måneder gammelt, men vil alligevel høre om du kan hjælpe mig med en ny side? Har også brug for tekster til både den nye og et par eksisterende affiliate sites.

Thomas

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Thøgersen:

Hej Føns. Kom herind gennem Google (kendte godt Amino men har aldrig fået lavet bruger...). Jeg ser dog også at tilbudet er et par måneder gammelt, men vil alligevel høre om du kan hjælpe mig med en ny side? Har også brug for tekster til både den nye og et par eksisterende affiliate sites.

Thomas

 

Hej Thomas, 

Tak for din interesse.

Smid mig en mail på kristofferfoens@gmail.com - så snakker vi om det :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)