Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd på mig og hjælp mig til flere kunder via min formmail

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. 

Jeg er i gang med at lave nyt design og struktur, ja så skal hele finewood.dk laves om efter 4 år uden den store opdatering. Jeg har set lidt på statistics for finewood.dk i dag og her kan jeg se at det kun er 5% af dem som klikker sig ind til vores formmail ( http://www.finewood.dk/frame/prismail.html )der udfylder denne og kommer til vores tak-side ( http://www.finewood.dk/frame/takmail2.htm). Disse 2 links er til siderne uden for frames og husk nu lige at dette design er IKKE det nye og derfor er det ik nødvendigt med kritik af dette.
Dette betyder jo at det kun er 5% af de mulige kunder jeg modtager forespørgelser fra og det håber jeg kunne gøres bedre.

Tilmeldt 28. Apr 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:31
hvadfanden er det du spørger om.....?
Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 12:40
ja hva fanden er det lige...

Jo hvad kan jeg gøre bedre på http://www.finewood.dk/frame/prismail.html  for af få flere til at udfylde skemaet og sende mig en forespørgsel. Det er som om de godt vil men når de så kommer til skemaet så går de væk, og derfor spørger jeg om hjælp til at gøre denne proces bedre, om det så skal være skemaet der skal laves om eller et anden måde at få kunden til at sende en forespørgelse på. Det er dette jeg bede om hjælp til. 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:41
Hvad er gulv nummer?

www.nfdesign.dk

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 12:58

Hej ITechnic

Gulv-nr er den id gulvet har på siden. Når kunden kommer ind på finewood.dk bliver de introduceret til siden og hvor let det er af finde deres gulv :

Så let er det:

1. Se alle mulighederne her på vores hjemmeside - og forestil dig, hvordan dit hjem eller kontor vil se ud med et af de smukke, levende og holdbare Finewood gulve.

2. Tryk på ''Få en pris'' og vi sender dig et fast tilbud på netop dit ønskegulv.

3. Sig ''Ja tak'' til vores tilbud og få dit Finewood gulv leveret til døren. Du monterer selv - eller får os til at gøre det.

Nå kunden så finder det gulv de ønsker, så har dette gulv et id og det er et gulv-nummer

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 16:31
Ok.

Det er ikke helt godt nok - jeg tror en del bliver forvirrede, hvad nu hvis man ikke lige tjekkede gulvnummer inden man trykkede?
Når kunden trykker på få en pris-linket, så skal gulv nummeret automatisk sendes videre. Og så gem de forskellige gulv-muligheder væk fra den side. Der skal bare være kontakt informationer og kvm.
Evt. kan i have et link til noget "foreslå gulv", hvor man kan vælge mellem træsort og/eller gulvtype - og så vender i tilbage med relevante forslag og billeder.

Desuden, når man går ind på finewood.dk og trykker på få en pris, så åbner siden helt forkert (inde i en frame). Det i sig selv skræmmer nok ret mange væk.

Håber du kan bruge det til noget :)

www.nfdesign.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 18:00
Jeg er langt hen ad vejen enig med ITTechnic.

Giv Tilbud kanppen skal være ud for de enkelte gulve (hvis den ikke allerede er det) og den SKAL overføre id''et til forms siden.

Forms siden som den er nu skræmmer mig

1) Der er meget tekst som jeg går ud fra jeg skal læse for en sende en forespørgsel.

2) Der er mange felter inkl. Guulv id, som jeg må formode at jeg nu skal tilbage på hjemmesiden for at finde.

Overvej KUN at have disse felter til udfyldning, samt at barbere teksten ned til det minimale:

Email*

Træsort (evt. fritekst, men ikke påkrævet)

Besked / Forespørgsel som fritekst

Så har du gjort det nemt for kunden at sende en forespørgsel, og lige så snart de har gjort det er du i dialog med dem og kan stille uddybende spørgsmål.

Men hvorfor skriver du ikke priserne direkte på hjemmesiden?

Fra Greve
Tilmeldt 16. Apr 07
Skrevet kl. 15:19
Nu køre jeg spot på massive douglas planker og via adwords kommer man ind til denne side :

http://www.finewood.dk/frame/douglasadwords.htm

Hvad er syntes i om den indgang og formmail ?

mvh.

BBT

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)