Hej. Jeg er i gang med at lave nyt design og struktur, ja så skal hele finewood.dk laves om efter 4 år uden den store opdatering. Jeg har set lidt på statistics for finewood.dk i dag og her kan jeg se at det kun er 5% af dem som klikker sig ind til vores formmail ( http://www.finewood.dk/frame/prismail.html )der udfylder denne og kommer til vores tak-side ( http://www.finewood.dk/frame/takmail2.htm). Disse 2 links er til siderne uden for frames og husk nu lige at dette design er IKKE det nye og derfor er det ik nødvendigt med kritik af dette. |
Skyd på mig og hjælp mig til flere kunder via min formmail
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
- 1
ja hva fanden er det lige... Jo hvad kan jeg gøre bedre på http://www.finewood.dk/frame/prismail.html for af få flere til at udfylde skemaet og sende mig en forespørgsel. Det er som om de godt vil men når de så kommer til skemaet så går de væk, og derfor spørger jeg om hjælp til at gøre denne proces bedre, om det så skal være skemaet der skal laves om eller et anden måde at få kunden til at sende en forespørgelse på. Det er dette jeg bede om hjælp til. |
Hej ITechnic Gulv-nr er den id gulvet har på siden. Når kunden kommer ind på finewood.dk bliver de introduceret til siden og hvor let det er af finde deres gulv : Så let er det:
Nå kunden så finder det gulv de ønsker, så har dette gulv et id og det er et gulv-nummer |
Det er ikke helt godt nok - jeg tror en del bliver forvirrede, hvad nu hvis man ikke lige tjekkede gulvnummer inden man trykkede? Når kunden trykker på få en pris-linket, så skal gulv nummeret automatisk sendes videre. Og så gem de forskellige gulv-muligheder væk fra den side. Der skal bare være kontakt informationer og kvm. Evt. kan i have et link til noget "foreslå gulv", hvor man kan vælge mellem træsort og/eller gulvtype - og så vender i tilbage med relevante forslag og billeder. Desuden, når man går ind på finewood.dk og trykker på få en pris, så åbner siden helt forkert (inde i en frame). Det i sig selv skræmmer nok ret mange væk. Håber du kan bruge det til noget :) |
www.nfdesign.dk
Jeg er langt hen ad vejen enig med ITTechnic. Giv Tilbud kanppen skal være ud for de enkelte gulve (hvis den ikke allerede er det) og den SKAL overføre id''et til forms siden. Forms siden som den er nu skræmmer mig 1) Der er meget tekst som jeg går ud fra jeg skal læse for en sende en forespørgsel. 2) Der er mange felter inkl. Guulv id, som jeg må formode at jeg nu skal tilbage på hjemmesiden for at finde. Overvej KUN at have disse felter til udfyldning, samt at barbere teksten ned til det minimale: Email* Træsort (evt. fritekst, men ikke påkrævet) Besked / Forespørgsel som fritekst Så har du gjort det nemt for kunden at sende en forespørgsel, og lige så snart de har gjort det er du i dialog med dem og kan stille uddybende spørgsmål. Men hvorfor skriver du ikke priserne direkte på hjemmesiden? |
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)