Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt online bilmagasin feedback

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :
@Kristian: må sige at din side også ser rigtig godt ud! Det med kildehenvisninger vil vi da overveje, tak for rådet.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

KK,

Jeg elsker biler, elsker at læse om biler, køre biler og snakke om biler. Jeg bruger sandsynligvis for meget tid og for mange penge på biler :-)

Så jeg måtte naturligvis kigge på dit nye bilsite.

Jeg synes desværre at artiklerne er en tynd kop the. De bærer præg af at være skrevet uden at have tilbragt tid i bilerne. Meget overfladiske og uden holdninger. Hvis ikke du selv tester bilerne, bør du angive kilde.

Jeg tror at anmeldelserne skal være mere interessante, og have mere kant, hvis du skal få læsere til at blive ved med at besøge sitet.

Mvh Carsten
(bilnørd)

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for responsen. Dem vi samarbejder med har testet bilerne og artiklerne er skrevet med deres ord, men det kunne da være at vi skulle finde nogen andre at arbejde sammen med, hvis anmeldelserne virker utroværdige.

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ikke at anmeldelserne har det niveau som kan forventes af anmeldelser på et bilsite. Jeg tror at jeg ville få omtrent samme anmeldelse hvis jeg bad et tilfældigt familiemedlem skrive det.

Beklager de hårde kommentarer, men der findes masser af bilsites, så man skal være skarp for at fange læserne.

Mvh Carsten

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 22. Mar 09
Indlæg ialt: 289
Fra  Trippy IVS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KK

Det er et okay fint/standard WP-design. - Jeg synes dog det er meget uoverskueligt, da der er mange elementer som vil springe i øjnene på en samtidig.

Derudover må jeg sige det samme som Kristian, at det virker lidt uprofessionelt med anmeldelser af biler som du ikke har prøvet. - Så bør du i hvert fald angive kilde. - For det er jo ikke DIN/magasinets mening med køreegenskaber osv., men en mening du skriver videre fra en kilde du ikke opgiver.

God (h)jul ;)

Online marketing bureau Krausing - bare rolig linket åbner i et nyt vindue ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)