Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskat? Nye regler er en jungle.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej fellow Amino'er

Jeg sidder og forsøger at finde ud af hvordan multimedieskatten bliver ændret til næste år.
Det er dog rent ud sagt en jungle. Jeg kan ikke finde ud af hvornår jeg skal betale og jeg ikke skal betale.

Min situation er således at jeg driver min virksomhed, der er registreret som reklamebureau, hjemmefra.
Virksomheden er dog registeret på en anden adresse, da det er nemmere for mig at få min post på den måde.

Jeg har tænkt mig at trække udgifter til selve telefonen såvel som til abb. fra.
Jeg tilbyder et serviceabb i virksomheden hvor kunder kan ringe til mig 24/7 (det er her jeg tænker man finder hjemmel i at kunne trække det fra uden multimedieskat?)

Kan nogle dygtige og hjælpsomme revisorer forklare mig hvad jeg skal tilmelde mig, eller hvad jeg skal foretage mig?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kan jeg vidt godt tillade mig at bumpe den en gang! 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Ifølge den nyhed, må du benytte firmatelefonen til privat brug en gang imellem. Hvor meget det er, er svært at tyde, men under alle omstændigheder bliver du nok nødt til også at have et privat abonnement ved siden af, medmindre du vil brandbeskattes.

Helt absurd at det skal gøres så svært for selvstændige at have en enkelt telefon med på farten i stedet for to. Vi må håbe at udviklingen mht. Dual-Sim kommer hurtigere end det nye regelsæt for det andet er jo helt i skoven.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg var også gerne fri, men ordet BRANDbeskatning vil jeg godt forbeholde til noget andet. Man bliver skattet af 250 kr per måned, og med alm. skat taler vi om en omkostning på lige over 100 kr om måneden, som kompensation for at trække hele telefonregningen fra. Ikke mange taler og har abonnement for omkring 100 kr

Brandbeskatning kunne jeg nok finde en del andet at betegne som, og jeg ved godt, at små selvstændige jo også føler de selv betaler i virksomheden, men der er større problemer end det.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)