Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er slået helt ud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har valgt Meebox.net som min webhost, og de har alt jeg skal bruge, og har en rigtig god kundeservice

Jeg har valgt at bruge Joomla, er ved at sætte mig ind i det, og synes det er godt. Jeg vælger at bruge Jomsocial til mit community, fordi det føler jeg, vil egne sig bedst. 

Men Jomsocial bruger ffmpeg til at uploade video, og det understøtter Meebox ikke. Kan se, at ffmpeg er meget anvendt, når der skal uploades videoer. 

Nu havde jeg planlagt det hele. Har brugt utrolig lang tid på at udtænke og skrive hele mit koncept ned i mindste detalje, og da video upload er meget centralt i mit koncept, så er det et stort problem for mig. 

Hvad er muligheden nu? Der må være nogle muligheder. 

Hvis jeg i mit domænenavn laver et subdomæne, kan jeg så linke til en anden side. Hvis der på mit community er en knap som f.eks. kunne hedde "my videoes", kan den så lede over på en anden side, hvor brugerne kan uploade videoer, som ikke kræver ffmpeg. Kan man bruge et eller andet videoscript til det? Har nemlig fundet et script, som ikke kræver ffmpeg: http://phpdirector.co.uk/   

Er det en mulighed? Og er det svært at lave? 

I må virkelig gerne komme med så mange råd som muligt. Vil helst gerne beholde Meebox, men har brug for en slags løsning. 

Fra Brørup
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 500
Fra  KitchenTech ApS Skrevet kl. 12:34
Har de ikke 90 dages returret? (mener jeg at jeg engang så).

I så fald er det jo bare at skifte host. For lappeløsninger bliver du træt af i længden.
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 13:36

Jeg tror, at jeg har fundet en løsning. 

Hos meebox.net har de cloudservere. Jeg kan bare ikke selv sætte en cloudserver op med databaser osv. Derfor ville det være godt, hvis jeg kunne lave alt det, som der tillades på webhotellet, og bagefter få flyttet det hele over på en cloudserver, så jeg har databasen, joomla osv, og bare kan fortsætte. 

Ved I, om man kan det? 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)