Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viden der varmer: Støt trængte familier i julen og få for 10.000 kr viden for 349 - sidste udkald

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra New York
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Som Martin skrev i sin nyhedsmail i sidste uge, så har vi lanceret projekt Viden der varmer, hvor vi samler ind til trængte familier i julen via Mødrehjælpen og Dannerstiftelsen.

Vi har indtil nu samlet 152.164 kr ind, og vi går efter at få det op på 200.000 kr inden i morgen kl. 12.

Så hivs du vil nå at have chancen for at få del i viden med en samlet værdi for over 10.000 kr for bare 349 kr som oven i købet går til et godt formål, så er der knapt et døgn tilbage at nå det i.

Projektet i sig selv er i øvrigt en skøn lille iværksætter-histoire. Én af mine kunder på zenbilling kom til mig for bare 11 dage siden, den 8. december, og foreslog at vi gjorde det her. Vi skrev ud fredag, og der var straks en hel masse mennesker, der gerne ville bidrage med deres viden, og oven i købet en håndful der også gerne ville bidrage med deres tid og evner til at få lavet hjemmeside og få alt det tekniske op at stå. 5 dage senere, den 13. december, gik siden i luften, og aftenen efter rundede vi de 100.000 kr indsamlet.

Jeg elsker når man så hurtigt kan få noget så fint op at stå. Tak til alle der har været med til at gøre det muligt.

Og gå så ind på videndervarmer.dk :)

Kh
//Lars

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dejligt med den støtte til Mødrehjælpen  Det tyder på at de forskellige foreninger som støtter trængte familier kommer til at mangle penge i år efter hvad man ser i nyhederne pga SF politiker lavede fejl og og JOB brugte den politisk som man jo godt forstår ham. Håber bare at han også ville hjælpe eller få hans parti støtte SAXOBANK til at give et tilskud evt. hemmeligt så de stadig kunne bruge det politisk.

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt at se du fik det ind på siden her.

Jeg fandt interesse for projektet, da Thorborg anbefalede det via hans facebook profil, og købte det så i søndags.

- Der var mere at hente end jeg forventede, selvom produkterne er godt beskrevet.

- Det er helt klart pengene værd for langt de fleste, og det ville det også være, selv hvis pengene ikke gik til hjælpe organisationerne.

Så gør Jer selv den tjeneste at smutte ind på siden, og se hvad I kan erhverve Jer, for en meget billig penge - og samtidig kan I hjælpe andre mennesker der har hårdt brug for det, det er da bare en fed bonus! Skype-Smile

Tilbuddet gælder ca. 2 timer endnu..

Det er egentlig meget enkelt.

Livet handler om udvikling. Det består af valg og konsekvenser.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)