hej aminoer, så er den nye afgift vedtaget og min 2 år gamle cayenne s er blevet 220.000 kr dyrere, skulle jeg købe den i dag. hvilke konsekvenser har det nu for min fine dyt? skal jeg nu betale mere om året og hvormeget? eller starter det "sjov" først ved suv´er der bliver registreret nye fra 25. april? mvh. klaus |
nye afgifter på gulpladebiler
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Men loven er tilsyneladende ikke så godt gennemtænkt, for der er vist masser af nye huller :) Jeg så f.eks. et klip med en enkelt forhandler der luftede tanken om at blænde de bagerste vinduer i SUV''erne på gule plader, for så er det teknisk set en "kassevogn" - og dem er der stadig meget lave afgifter på. |
hvad så med vægtafgiften? har de oz skruet på den? forstår i det hele taget ikke logikken i den lov!: co2: min cayenne kører ikke færre km på literen end min 2cv eller andre benzindrevne biler! det afgørende er da hvordan man kører sin bil! jeg er ikke interesseret i at stå ved tanken hele tiden. vil de have vi skal køre i stinkende og mere forurenende dieselbiler? sikkerhed: man køber ikke biler for at beskytte andre, men for at beskytte sig selv. ellers har volvo, saab og mercedes da udviklet de forkerte biler. forstår det ikke!!!! klaus |
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)