Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

anbefal en bog/ nogen der ved?? hele to ting på en gang.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Først vil jeg høre om nogen kan anbefale en god bog om iværksætteri. det skal helst være nem at gå til og forståelig, da jeg er helt grøn på området.Pt starter mit projekt op som hobby,ikke noget vildt forløbig...

OG så vil jeg høre om nogen ved hvor pokker jeg kan undersøge ting og sager vdr. donationer af ting og sager til fattige familier?? JEg har lige skrevet en mail til mødrehjælpen, men synte sikke rigtig google giver mig noget at gå efter. Jeg vil gerne vide lidt mere om regler herom. Jeg ved at hos DBA må de ikke give ting væk gratis,ting SKAL have en pris...

Anyone???
Fra Københavnsområdet
Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 23:25

Du kan evt. læse Martin Thorborgs Iværksætter til jeg dør.

Dernæst har Martin udgivet en del videoer på Thorborg.tv, om iværksætteri, hvordan man driver forretning og en række andre emner.

At der skulle være restriktioner i forhold til at donere ting væk er jeg ikke bekendt med - men her må du hellere rådføre dig med en jurist eller en advokat - eller se, om der er nogen herinde, der har kendskab til området.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 23:34

Gul og Gratis

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 23:40
aaah ja hvorfor har jeg ikke tænkt på dem....hmm tak. men måske der var andre steder også
Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 23:49

Jeg ved det kan være svært at komme af med ting man vil give væk til diverse institutioner, foreninger og organisationer, som støtter folk med lidt eller ingen midler, da de etableret af slagsen, ofte ikke kan få ting fra en privatperson til at passe ind i deres velsmurte system.

Så jeg tror bare det er noget med, at du starter med at google ord som "Hjemløse", Fattige", "Misbrugte", "Ensomme" ect, og se hvilke steder der dukker op, og så gribe telefonen og begynde fra en ende af.

Jeg kan iøvrigt anbefale bogen "4-Hour Work Week".

Glædelig jul. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)