Også selvom jeg er under 18 år? Troede jeg sku ikke.
Hvor tit skal man gøre det?
Man kan vel også komme til at betale skat selvom man er under 18 år. :-)
Så vidt jeg har forstået skal du have opgjort din b-indkomst inden året er slut. Den nemmeste måde er at lægge alle beløbene på dine fakturaer sammen når året er omme og indberette det indtjente beløb.
Ikke fordi at jeg gør det, men kan skat overhovedet finde ud af om man har tjent penge, når man er under 18 år? jeg tror ikke ligefrem de tjekker min konto?
Ikke fordi at jeg gør det, men kan skat overhovedet finde ud af om man har tjent penge, når man er under 18 år? jeg tror ikke ligefrem de tjekker min konto?
Det kan de vel egentlig ikke.
Det her er jeg ikke sikker på er rigtigt(måske en kan bekræfte/afkræfte dette): Men det er i princippet køberen af dine ydelser, der skal gå ind og indberette at de nu har givet dig x antal kroner. Der er bare ikke ret mange virksomheder der gør det og derfor må man selv til tasterne.
Jo det kan de godt, måske heller ikke så smart at du skriver om det her skat er også på amino, så nu kan du lige så godt opgive det du har tjænt i år. Så du ikke får en tur på vand og brød