Det er min første dag herinde,så er slet ikke rutineret bruger af siden endnu. Jeg går med tanken om at lave noget nethalløj, men jeg tænker hvor meget skal jeg sige herinde..har lært at jeg ikke skal udlevere min ide?! Ud over det, vil jeg gerne vide hvad det ALLER FØRSTE er jeg skal,ud over at nedkoge mine ideer jeg har,til jeg fidner det endelige resultat??? Og om hvordan jeg billigst gør det. først og fremmest skal det hele køre på hobbyplan,og så vil jeg se hvoran det går hen af vejen,derfor viljeg ikke smdie "1mill " i det hvis i forstår?? Alle råd og erfaringer er meget meget velkomne:-) takker p forhånd mvh miraiam |
Sig så meget så du stadig føler at din ide er tryg :)
Eller sig det hele og få feedback på din ide med mulighed for at gøre den endnu bedre end den er. Evt. meld dig til den del af Amino der har lukkede forummer så man har lidt mere tryghed med at dele ideen ud.
Lav en plan
- Forretningsplan (en plan over om det kan løbe rundt at sælge hvad du sælger og hvor meget du skal sælge før det løber rundt og hvad etc.)
- Få fat i firmaer eller evt. freelancers eller endda venner som kan lave en netshop for dig. Det her punkt er dog vigtigt da du sælger gennem nettet og derfor skal du sørge for en super pæn præsentation, medmindre det er varer eller service som alle alligevel køber. Evt. find firmaer som giver mulighed for alternative betalingsmuligheder end bare det hele på een gang.
-Sørg for at koge dine ideer ned, sørg for at fokusere istedet for at skyde med hagl og muligvis ikke ramme nogen målgrupper.
- Læs med på de super dygtige folk der kommer med feedback lige om lidt.
- Vær villig til at risiker tid !
- Start så småt at networke lidt så du let kan komme ud til mange relevante mennesker når din ide er tættere på launch.