Har store problemer med OpenCart systemet - hjælp.
Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Mark Vang
Skrevet
17-12-2011 kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej Amino !
Jeg er igang med at installere OpenCart, men jeg opdager problemer med Magic Quotes GPC, jeg kan ikke slå det fra. http://www.gratisimage.dk/image-AFEA_4EEC6922.jpg Det er hele tiden slået til, har prøvet at ændre php.ini filen, og der står der at den er off, men hver gang jeg skal installere programmet inde på dopelife.dk så siger den at den er "on". Hvis jeg så prøver at gå videre og skriver mine data ind og trykker continue, så får jeg følgende besked: Cannot delete or update a parent row: a foreign key constraint fails. Har prøvet alt! Jeg kan ikke få det til at fungere! /Mark
Svar
Ejer af DopeLife - EST. 2011
Tilmeldt 9. Aug 11
Hej Mark,
Hvis du kun ændrer i php .ini så slår ændringerne ikke igennem, du skal genstarte apache-servicen på serveren for at php .ini bliver genlæst.
Cannot delete or update a parent row: a foreign key constraint fails.
Du kan evt åbne opencart.sql og tilføje dette i toppen: SET
FOREIGN_KEY_CHECKS = 0;
samt dette til sidst: SET
FOREIGN_KEY_CHECKS = 1;
Svar
Fra Nexø
Tilmeldt 31. Oct 11
Mark Vang
Skrevet
15-02-2012 kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Du kan evt åbne opencart.sql og tilføje dette i toppen: SET
FOREIGN_KEY_CHECKS = 0;
samt dette til sidst: SET
FOREIGN_KEY_CHECKS = 1;
Tusind tak for hjælpen Anders, men det ser ikke ud til at det virker. :( Kan du på en måde sende mappen med alt jeg skal bruge?? :-)
Svar
Ejer af DopeLife - EST. 2011
Tilmeldt 9. Aug 11
Hej Mark,
Beklager jeg ikke har svaret noget hurtigere, men jeg har haft travlt på universitetet.
Du kan evt. skrive en PM til mig med hvad der er problemet og hvad du har forsøgt og så kan vi forsøge at få det til at virke derfra.
--
Anders Olsen
Svar