Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Straksafskrivning af stationær PC og bærbar PC

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Haarby
Tilmeldt 16. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Fra  Virtuel Rundtur Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Håber der er nogle der kan kaste lys over følgende, da jeg ikke har kunnet finde et tydeligt svar vha. google.

Jeg har i september 2011 købt en iMac til min enkeltmandsvirksomhed, og straksafskrevet denne, da beløbet var under 12.300,-

Jeg har dog erfaret at jeg har et behov for en bærbar computer, jeg kan have med ud til kunder og på opgaver. Jeg driver en virksomhed der laver 360 graders billeder og virtuelle rundtur på nettet, så det er svært at præsentere ude ved kunderne uden en computer.

Spørgsmålet er derfor: Kan en bærbar computer ligeledes straksafskrives, hvis jeg køber den i år, og beløbet naturligvis er under de 12.300? De to computere skal jo ikke bruges sammen, da den bærbare udelukkende bruges til salg/præsentation, mens den stationære bruges til redigering og programmering. 

Håber på hurtigt svar, da jeg gerne vil købe den bærbare inden udgangen af i år...

På forhånd tak!

Henrik Taaning
Virtuel Rundtur 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan straksafskrive enkelt aktiver der koster under grænsen hver for sig - bare de ikke i virkeligheden hører sammen. Der har været eksempler på ex en computer og en printer, men selv der accepteres de som selvstændige, hvis printeren f.eks. kan fotokopiere uden computeren

Jeg mener som du forstår - absolut ja - men mon ikke der er en revisor e.l. som lige pipper op hvis der er noget at tilføje

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)