Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeres bud på en firmagave (700 kr.)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har 700 kroner fra chefen som skal bruges på julegaver. Jeg er dog umiddelbart på bar bund, hvad jeg skal købe til mig selv. Jeg har dog et par idéer jeg har fundet...

1. Fresh Express fra imerco.
2. Philips Senseo kaffemaskine fra imerco.

Er der nogen som har nogle andre bud, så kom gerne med dem, men MAX 700 kroner. :D

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:45

Hej Anders.

Mit bedste bud må være denne her Wink

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 20:57

Narrhhh, nok ikke lige gadgets jeg ledte efter, men ellers tak :D

OBS: Det skal være fysiske forretninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg ville smidde pengene i et sæt twilling knive. (Du får nok kun en kokke kniv og en grønsagskniv, man er også en god start).

Man kan aldrig undvære en ordentlig kniv i hjemmet. Om det så er til at skære i lædder, eller om det er til madlavning så er det kniven til det.

/Kenneth

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 21:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En god rom/whisky til drengene og noget spa/forkælelse til pigerne. Begge dele kan fåes for omkring 500 kr.

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:33

Kenneth:

Hej

Jeg ville smidde pengene i et sæt twilling knive. (Du får nok kun en kokke kniv og en grønsagskniv, man er også en god start).

Man kan aldrig undvære en ordentlig kniv i hjemmet. Om det så er til at skære i lædder, eller om det er til madlavning så er det kniven til det.

/Kenneth

Tak for tippet. Laver selv utrolig meget mad, og har travet Aarhus rundt hele eftermiddagen for at finde noget, og har specielt kigget på nogle knive fra Twilling som også er skrevet ned på papir, hvis det bliver aktuelt :D

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 21:33

Erik Hamre:

En god rom/whisky til drengene og noget spa/forkælelse til pigerne. Begge dele kan fåes for omkring 500 kr.

Tjoo, men drikker sku ikke så megen Whiskey, desværre hehe.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

pfffft.... Salling bytter tingene uden kvittering, så hvis du slet ikke kan finde på noget... ja do the math ;)

Fra kbh
Tilmeldt 2. Jan 10
Indlæg ialt: 320
Fra  God Krop aps Skrevet kl. 17:53

Anders Helbo:
Jeg har 700 kroner fra chefen som skal bruges på julegaver. Jeg er dog umiddelbart på bar bund, hvad jeg skal købe til mig selv. Jeg har dog et par idéer jeg har fundet...

Hvis du ikke har fundet gaverne endnu vil mit bud være et gavekort til massage.

Jeg har allerede solgt rigtigt mange gavekort til massage og wellness i min klinik her i december.

Det er en vinder da alle kan få noget ud af en dejlig massage. Og der er mulighed for både at få massage af kvindelig og mandlig massør!

Anders Helbo:
Er der nogen som har nogle andre bud, så kom gerne med dem, men MAX 700 kroner. :D

Jeg giver gerne en god rabat hvis du skal have mange, du kan ihvertfald sagtens få gavekort på 90 minutter for 700kr hos mig. Jeg får også gerne trykt nogle fine gavekort som passer i a5 kuvert.

Ellers vil jeg anbefale at finde et sted der sælger lækre kropspleje produkter. ihvertfald til kvinderne.

Min lillebror har købt en ordentlig omgang blandet specialøl til sine kunder. Det værdsætter de fleste mænd vist også.

Du er velkommen til at ringe direkte på 26530956.

Vh Rasmus

Fra N/A
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 17:59

Rasmus Ramskov:
Vh Rasmus

Jeg tror der er tale om én gave til en værdi af max 700,- fra hans chef til ham. 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)