Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kommentarer ønskes på ny webshop... Victa.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Fra  Victa.dk Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminobrugere.

Vi  har netop lavet en ny webshop, og vil blive meget glade hvis nogen i dette forum vil give en tilbage- melding. Den er lavet på Dandomain. Vil gerne høre noget om indhold, opstilling, farver osv. ..

Se, Victa.dk

På forhånd tak for hjælpen..

Med venlig hilsen

John Clausen

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 17:11

Hej John.

Her får du lige en lille "burger" :) Lidt positivt, negativt og lidt positivt til at slutte af på.

Jeg kan godt lide webshoppen er nem og overskuelig, det er et stort plus for mig, da jeg hader at navigere rundt på en enorm webshop, med 10.000 vis af forskellige varer.

Dit topbanner Victa.dk synes jeg måske godt i kunne lave lidt mere ud af, evt. få lavet et professionelt logo, det ville pynte rigtig meget tror jeg. Når man er inde på jeres forskellige produkter, så er der meget "hvid" "tom" plads nedenunder, evt. få nogle reklamer for andre produkter, eller fjern det.

Til sidst, så kan jeg godt lide forsiden med de 3 reklame bannere, så man kommer ind på de ønskede produkter, det ser godt ud.

Held og lykke med shoppen

God Jul

/Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:00

overskrifter

underoverskrifter på hadelensbetingelse siden der er ikke undertitler h2 kun h1 de overskrifter er kun tyk overskrift derved ikke let at overskue.

om jer siden kontakt siden 

lav en kontakt formular derved lettere at kontakte jer ,desuden masser plads denne side 

skrift størrelse 

flere steder helt ned til størrelse 9 , det er svært at læse.

titlen forsiden 

brug gerne andet end hele domænet og undersider sats mere på at udnytte tættere på 67 tegn

produkt beskrivelser

lav dem gerne længere kan en taske vaskes er især afgørende ved børn de kan jo godt hoppe lidt i mudder og kan de puttes i vaskemaskine taskerne 

vægt må jo veje flere kilo til børn så det er vigtigt der står hvad produktet vejre

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:27

Hej Martin,

Det virker meget flot og indbydende.

For mig ødelægger overskrifterne i produktgrupperne (Tasker, Penalhus etc.) lidt det professionelle look. De der gradient grønne ting ville være bedre i en "ren" farve.

Men alt i alt nice, den skal nok give noget omsætning :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 24. Feb 07
Indlæg ialt: 604
Fra  HelpSoft ApS Skrevet kl. 19:46

Jeg skal aller først gøre opmærksom på, at mit indlæg er skrevet uden noget filter. Jeg pakker ikke ind hvad jeg observerer uanset om det er negativt eller positivt. Holdninger jeg giver udtryk for skal ikke tages personlige, men opfattes som en ærlig servering af alle mine indtryk og opdagelser.

Teksten i menuen i toppen er frygtelig, de der pipes passer slet ikke ind.  På den farve grøn baggrund vil jeg nok vælge hvid skrift frem for sort. Søgefeltet er klistret mod bunden af den grønne linke i toppen.  Hvorfor har den første kasse ikke afrundede hjørner i højre side?  De afrundede hjørner er meget "hårde", lidt anti aliasing på dem ville gøre godt.  og så lidt mere luft mellem alle kasserne med runde hjørner - ellers er der ingen grund til de er der. 

Banner/logo er grimt. En standard font, mast lidt og så et rødt punktum! Det kan gøres bedre. Smut på Fiverr.com en tur og find en logosnedker, det koster dig 25 kroner. Så kan du bestille hos 3 forskellige - så er der også penge til til et stykke kage og en kop kaffe at nyde mens du bestlutter hvilket af de 3 du vil bruge. Alt sammen for en 100 lap.

Alt, alt for lidt luft i menuen. Det hele er bare proppet sammen. Både menupunterne men bestemt også kategorierne.

Generelt så giver sort på hvid en ret hård fremtoning på websider. En mørk mørkegrå er knapt så voldsom at se på.

Overskrifterne i menuen er grimme. Undskyld, men det er min helt klare holdning til dem. 

Layoutmæssigt så ligner den virkelig bare en helt banal webshop. Der er intet der giver mig lyst til virkelig at gå på opdagelse og finde ting. Jeg kunne måske finde på at købe noget hvis jeg vidste hvad jeg kom efter, men inspiration ville jeg ikke søge her. 

Når jeg er på et produkt, så er kassen med info højrestillet. Den har en ufattelig kedelig og fesen baggrundsfarve. 

I bestillingsprocessen fik jeg kun tastet et fornavn.. og så skal jeg dælme love for jeg får en fejl: http://cloudho.st/i/c2jEkfBB.jpg - prøvede igen, og det sker ca. hver anden gang når man laver fejlen. Det må ikke ske, det ser frygteligt ud.   Det ligner ret meget en Dandomain/scannet/etc. shop, så jeg ved ikke om du har muligheden, men jeg hader virkelig popups med fejl i, jeg vil 100 gange hellere have dem på siden og evt en ikke-irriterende markering af hvilke felter den er gal med.

På siden hvor jeg vælger hvad jeg vil betale med står der 0.00 i en parantes. Jeg er klar over, at det nok er gebyret der menes, fordi jeg shopper som en gal på nettet og har set den parantes før. Hatten af for, at du ikke pålægger mig et åndssvagt gebyr men har prissat dine varer rigtigt i stedet. Hvis muligt så bare fjern det - man kunne fristes til at tro om det betyder at det hele er gratis?

Købsprocessen generelt er i ret mange skridt. der kunne godt skæres noget af.   1 side hvor jeg indsætter navn, adresse etc og vælger hvad jeg vil bteale med, en bekræftelse og så betaling lige efter. 

En meget positiv ting, her til sidst!  Du har utrolig gode produktfotos. Lad dine brugere få lov til at se dem i en større udgave. Jeg sidder personligt selv med en 27" og en opløsning på 2560x1440. Selt i helt stor udgave er de ret små (hvis jeg gerne vil se detaljer - og det vil jeg, for jeg er perfektionist ;)) 

Jeg kunne godt blive ved lidt endnu, men jeg tror det illustrerer meget godt hvad jeg tænker. 

/Frands - HelpSoft ApS

Mangler du et SSL Certifikat? Vi sælger billige SSL certifikater 

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 22:04

Jeg kan genkende designet til at være en dandomain shop, og det er desværre ved at være noget gammeldags, ifht. hvad man ser af open-source systemer i dag.

det er meget tidskrævende at sætte en flot shop op i det system, og der skal fedtes rigtigt meget med grafik for at fjerne det std.look DDshops kører med.

Men du skal nok komme efter det....
Det er et meget godt første forsøgYes

Men når man ser på konkurrenternes webshops - har de generelt et meget mere indbydende design, og det er ikke en uvæsentlig faktor, når kunder handler, med mindre du har et stort netværk, eller de laveste priser.

Men bare klø på - og leg med baggrundsgrafik, som kan bryde det firkantede design.

og så skal du have gjort noget ved al den tomme plads - det er vist nogle tomme placeholders, som du mangler at deaktivere!!!!

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)