Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med at sprede budskabet om cookieloven.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg, som mange andre, laver hjemmesider hver dag og lever af det, og med den nye cookie lov kommer vi ikke til at få andet end problemer.

Derfor har jeg nu lavet en online digital underskrift indsamling som jeg håber i vil hjælpe med at dele på jeres facebook, twitter, blogs mm.

Derudover, så må i meget gerne komme med eventuelle rettelser / mangler. (Der er sikkert mange stavefejl.)

Se cookieloven.dk

Hvad synes du?

• Godt initiativ, jeg har givet min underskrift! (40%)
  • Fint fint.. Don't care (20%)
  • Kom over det! Folk skal da ikke have cookies på deres computere hvis de ikke vil! (40%)
  • Totalt antal stemmer: 5
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

DrupalEksperten:
Jeg, som mange andre, laver hjemmesider hver dag og lever af det, og med den nye cookie lov kommer vi ikke til at få andet end problemer.

Når jeg læser din hjemmeside bliver jeg helt i tvivl om du overhovedet har forstået hvordan lovgivningen er skruet sammen og ikke mindst hvad lovgivningen udspringer af?Indifferent

Specielt når jeg  læser afsnittet "Hvad er cookieloven?" efterlades jeg med følelse af at du mener at den danske regering nu har gjort det endnu sværre at have en dansk webshop. At vi nu mister konkurrenceevne i forhold til vores nabolande.

Jeg savner helt det aspekt at det bliver præciseret at der er tale om EU-lovgivning og som gælder for alle EU-lande....

/Henrik

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)