Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

22 Aminoer, 23 sider, 1 mål: 5.000kr passivt om måneden

Side 25 ud af 26 (254 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 61
Fra  PlejeProdukter.dk Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja min iPad viste mig så ikke alle svar i første omgang ..... Derfor min uvidende kommentar lige før. Stort tillykke 6k på 100 dage Nice.

Med Venlig Hilsen | Kasper Hvid Voldstedlund | Plejeprodukter.dk | Aloe Vera Drik fra LR på Plejeprodukter.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Davao
Tilmeldt 14. Sep 05
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 05:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fantastisk Dennis, godt gået at den holder og forsætter med at stige i indtjening.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Tilmeldt 25. Jul 10
Indlæg ialt: 668
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Busekist Ohlsen:
Er det kun mig, der ikke kan tilgå linket? :-)

Virker ved mig :-) Måske et mindre udfald?

Jacob:

Dennis Drejer (WooX):

Satme godt at se at du tjener over 10.000 hver måned nu :o !

Jeg vandt jo også konkurrencen :) Men der findes folk der ude, som tjener endnu mere på deres hjemmesider. Tag for eksempel Pat fra Smart Passive Income. Han laver op mod 300.000 kr. pr. måned. Du kan læse hans bloghttp://www.smartpassiveincome.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Dennis!

Hold kæft hvor er det fedt, at du stadig bliver ved med at hive penge hjem, måned efter måned. Bøjer mig sgu i støvet for dig!

Angående indtjeningen, tror du så, at du ville kunne forøge den, hvis du lagde lidt flere timer i siden om måneden? Umiddelbart lyder det ikke som om, at det er her du bruger det meste af din tid. Men hvis du blot gav den det dobbelte antal timer, end hvad du gør nu, ville det så kunne fordoble din indtjening også?

Bedste hilsner,

Sander

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander:

Hey Dennis!

Hold kæft hvor er det fedt, at du stadig bliver ved med at hive penge hjem, måned efter måned. Bøjer mig sgu i støvet for dig!

Angående indtjeningen, tror du så, at du ville kunne forøge den, hvis du lagde lidt flere timer i siden om måneden? Umiddelbart lyder det ikke som om, at det er her du bruger det meste af din tid. Men hvis du blot gav den det dobbelte antal timer, end hvad du gør nu, ville det så kunne fordoble din indtjening også?

Bedste hilsner,

Sander

Tusind tak :)

Du har helt ret. Jeg bruger alt for få timer, men det er simpelthen fordi jeg har gang i så mange andre ting også. Jeg tror ikke jeg ville kunne fordoble indtjeningen bare sådan lige uden videre, men jeg vil helt sikkert kunne hæve den / vedligeholde en høj ved at lave noget heftigt linkbuilding.

Side 25 ud af 26 (254 indlæg)