Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjening på affliate annoncer?????!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har tit tænk på hvad i andre aminoer tjener på Affliate marketing.

Hvilke programmer bruger du ?
Hvad tjener du i gennemsnit pr dag ?
Hvor mange besøgende har du om dagen - gennemsniy ?

Tak ;-)..
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50

Jeg håber at i vil tage tiden til at svare, da jeg rigtig gerne vil sammenligne mine resultater med jeres (:

Fra Århus
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

du kan vel starte med at smide dine egne data op..

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:15

hvilken branche er du i , der er forskel på kroner  , jo folk har tit svært ved at sige alle tal , grundet mange ting 

hvor meget iværksættere passion har du og tid bruger du på det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:21

@Tjeksite

Jeg tror de fleste betragter de oplysninger du beder om, som en forretningshemmelighed og derfor må du ikke forvente, at der er mange der vil svare på dine spørgsmål.

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 09:34

Hejsa

Ja lad os se dine tal
sa skal vi nok poste vores :-

Billige seo pakker

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 14:14

Hej Casper,

Som jeg også skrev i dit tidligere indlæg, så har jeg ikke noget imod at dele mine beskedne tal fra Adsense. Se dem i dit indlæg her http://www.amino.dk/forums/t/128397.aspx

Jeg er ret ny i Adsense og har oprettet et nyt .dk domæne i dag, som jeg vil forsøge at køre Adsense og affiliate produkter på. Har hidtil kun bevæget mig på det udenlandske marked.

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 14:25

Nick Martin:

Hej Casper,

Som jeg også skrev i dit tidligere indlæg, så har jeg ikke noget imod at dele mine beskedne tal fra Adsense. Se dem i dit indlæg her http://www.amino.dk/forums/t/128397.aspx

Jeg er ret ny i Adsense og har oprettet et nyt .dk domæne i dag, som jeg vil forsøge at køre Adsense og affiliate produkter på. Har hidtil kun bevæget mig på det udenlandske marked.

Det er også fint nok at du gerne vil dele informationen om din indtjening, men noget du bør have i mente, er at Google ikke bryder sig om at man deler den form for statistik - her mener jeg CTR, CPC og RPM. Jeg er faktisk ikke sikker på om CPC og RPM må deles, men jeg ville nok ikke dele informationen så samlet der, da det så vidt jeg husker strider imod deres programpolitik, hvilket jo kan gøre at din konto simpelthen bliver lukket ned, og så går din indtjening fra de 575 kroner i din statistik, til 0 kroner.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 56
Fra  LifestyleNetworker.com Skrevet kl. 14:41

Hej Morten, tak for OBS!

Hvad er så OK at dele i Googles optik? Havde faktisk gået lidt med tankerne om at lave et meget transparent site, hvor jeg ville dele mine tal med andre som kunne være interesserede (til en vis grad selvfølgelig).

Stifter af https://www.Magloft.com online system til udgivelser af digitale magasiner.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:07

Tak for det enkelte tal, det var dejligt at jeg for en gangs skyld kunne sammenligne dem :-)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)