Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for hjælp omkring min ide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange af jer har nok læst mine tidligere topics angående min ide. Jeg har som sagt et koncept til et community, som ikke er set før, ud fra hvad jeg har gjort af research på nettet

Jeg ville jo gerne have haft udviklet mit community helt fra bunden af, men mange af jer siger, at det let kan koste over 100.000kr. Da jeg er studerende, er det svært at finde penge til sådan et projekt. 

Derfor tænkte jeg jo på, at fremlægge min ide for en investor. Men igen sagde I, at da jeg hverken har en prototype eller kan vise, hvor mange brugere jeg har, så er mine chancer for at få en investor med på min ide meget lille. 

Nu har jeg så tænkt en masse over denne problemstilling. Jeg vil rigtig gerne føre min ide ud i livet, men det er dyrt. Jeg føler, at min ide har potentiale til at blive til noget stort, og jeg ville fortryde, hvis jeg aldrig fik gjort noget ved det. 

Derfor har jeg tænkt lidt over følgende. Der ligger efterhånden rigtig mange skabeloner på nettet, som koster et par hundrede dollars, men som har en masse af de funktioner, som der er i et socialt netwærk. I øjeblikket kender jeg kun til Boonex.com og noget som hedder Skadate.com ( mener jeg ), men efter hvad jeg har hørt, er de ikke alt for gode. 

Derfor tænkte jeg på, om jeg kunne downloade et CMS over på mit webhotel. F.eks. enten Joomla, Wordpress, Drupal osv. Det skal bare ikke være for besværligt. Helt tilfældigt søgte jeg efter Joomla Social Network, og fandt dette: http://www.jomsocial.com/ Synes det ser rigtig godt ud, og jeg har mulighed for at lave nogle af de funktioner, jeg har tænkt mig på mit community.