Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig ID voks sælges.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas Linde:

Rasmus Borup Nielsen:

Neeeeej-da:

Rasmus Borup Nielsen:

Hej!

Så har jeg fornøjelsen af at tilbyde jer et godt parti ID voks. Vi har uanede mængder på lager, men vi sælger ikke under 200 styk ad gangen.

Vi fører de to mest populære vokse. Extreme og hard gold.

Kontakt os i PartiSalg eller mig direkte på Rasmus@parti-salg.dk for mere information.

/ Rasmus

Nu siger du Danmarks billigste, er der en slags prisgaranti for at de er de billigste? ;)

Det er ikke lykkedes os d.d at finde produktet andre steder billigere. Ligeledes er det heller ikke lykkedes os at finde et sted, hvor du har mulighed for at købe dem billigere engros. Derfor Danmarks billigste.

Men jeg vil da gerne understrege, at man ikke bliver millionær på at sælge ID voks.

Jeg har for din skyld desuden ændret overskriften

Det er billigvoks.dk og e-voks.dk da blevet ;)? 

Deres sortiment består af andet end ID voks. Men klart, der kan tjenes penge på ID voks. Men vi snakker MEGET små avancer på ID voks i dag.

Handel med varepartier via Trademen

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Rasmus Borup Nielsen:

Alexander Baandrup Larsen:

Kan man få en offentlig styk pris? :-) 

- Alexander Baandrup Larsen 

Nej, men hvis du kontakter os, så skal du få den. Der er ingen grund til at reklamere med prisen her :-)

Lyder da underligt i ikke vil offentliggøre prisen.
I har da PLUS-medlemsskabet på Amino og reklame kan man jo ikke få nok af, så hvad er problemet? :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 74
Fra  Gratisrabat.dk Skrevet kl. 22:10

Skal man ikke være registreret frisør for at må forhandle voks, eller har jeg fået noget galt i halsen? :-)

Gratisrabat.dk - Nye og nyttige rabatkoder dagligt. Kom ind og få rabatter til netbutikker i hele Europa.

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 310
Skrevet kl. 22:12

Det har du Sare føtex sælger ID voks

Jeg vil meget gerne have en PM

med tilbuddet 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:18
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kevin Ørskov:
Lyder da underligt i ikke vil offentliggøre prisen.
I har da PLUS-medlemsskabet på Amino og reklame kan man jo ikke få nok af, så hvad er problemet? :) 

Helt ærligt, lad nu være med at spille dum. Send han en PB hvis du vil købe, eller find en anden legeplads.

Der er ikke normalt at forretningsdrivende opgiver deres priser i et frit forum, men der er nok noget du har misforstået, og ikke læst at man skal købe mindst 200 stk, det jeg med sikker kan konstatere er, at du ikke er forretningsdrivende.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:20

Sara Schousen:

Skal man ikke være registreret frisør for at må forhandle voks, eller har jeg fået noget galt i halsen? :-)

Der har førhen været nogle ret restriktive krav fra IDHair, men det ser ud til efter fald i salget at de har slækket lidt på tingene.

Men ellers har du fuldstændig ret f.s.a. IDHair og mange andre frisørprodutker.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 22:23

Entrepreneur - Jan:
Helt ærligt, lad nu være med at spille dum. Send han en PB hvis du vil købe, eller find en anden legeplads.

Du er da godt nok hård i munden, hva? :)

Jeg spørger bare af ren interesse, og så er det ikke fedt at blive angrebet personligt på denne måde... not cool ;) 

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 22:29

Kevin Ørskov:
Du er da godt nok hård i munden, hva? :)

Yes- det kan jeg være.

Du spørger ikke af interesse. Du skriver det er underligt at Rasmus ikke offentliggør prisen. Rasmus og hans partner er seriøse unge mennesker med succes, så der er ingen grund til at sætte tvivl ved at mistænkeliggøre ved at skrive noget er underligt, og slet ikke når det ikke er det.

Køb ren argan olie her

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Skrevet kl. 22:33

Entrepreneur - Jan:
Du spørger ikke af interesse. Du skriver det er underligt at Rasmus ikke offentliggør prisen. Rasmus og hans partner er seriøse unge mennesker med succes, så der er ingen grund til at sætte tvivl ved at mistænkeliggøre ved at skrive noget er underligt, og slet ikke når det ikke er det.

Hey fister, du ved da slet ikke om det er af interesse eller ej? :)

Jeg har for det meste kun haft successer over internettet og prøver bare at udvide mit perspektiv omkring iværksætteri af fysiske varer... har da intil videre fået en masse positive kommentare her på Amino med min indstilling og holdning, men man finder vel altid et råddent æbel i ny og næ (din indstilling). Bum. 

Fra Stege, Sydsjælland
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:34

Jeg er VILDT intreserret, har skrevet en PB til dig, er det noget ""normale"" mennesker også kan købe?

eller skal man have en eller anden form for virksomhed som SKAL videre sælge hår-voksen :)?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)