Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tager det at få en indløsningsaftale hos PBS

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg husker det kan man købe sig til en ekspress ekspedition som kun tager 3-4 dage.... prøv at lede på deres hjemmeside ... det kostede for 1½ år siden ca 400 kr ekstra.

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 13:17

Lars H. Jensen:

Som jeg husker det kan man købe sig til en ekspress ekspedition som kun tager 3-4 dage.... prøv at lede på deres hjemmeside ... det kostede for 1½ år siden ca 400 kr ekstra.

Hvis du ser hvad jeg skrev i forrige indlæg, så er det nu gået igennem. Og har kun taget en uge.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 93
Fra  Jensen Print Skrevet kl. 13:27

Det er da rigtigt... så ikke det var trådstarter der  havde fået det så hurtigt.... :-)

Trykkeri - Print -altid med plads til kvalitet og samarbejdsglæde!

www.jensenprint.dk

Fra Odense
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 709
Fra  STEPUPFITNESS.DK Skrevet kl. 13:39

De har da virkelig oppet sig..

Nu snakker vi godt nok webbutik, men der gik mere end 8 uger - nok nærmere 11-12 stykker inden jeg fik godkendelse. Det var ufatteligt.. 

Sportsernæring skal købes hos STEPUPFITNESS.DK - Sportsernæring til dig der vil se resultater.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 09:53

Bump, da jeg lige har fået min indløsningsaftale Smile

Jeg ansøgte i lørdags d. 7. januar ved 18-tiden online. Torsdag klokken 10 modtog jeg brev og mail om at aftalen var godkendt. Så godt 4 dage tog det for mig, og har ikke betalt noget ekspres-gebyr Smile

Så kan da være at PBS har oppet sig - for det plejer at tage 2-4 uger (har det i hvert fald gjort for mine kunder).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)