Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ny twitter/facebook

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg har fået en idé. Jeg har selvlært mig noget php, html, xhml og css.

Jeg søger en som er dygtig til og kode og en med lidt penge som vil tro på det.

Vi skal have lavet noget alle twitter og facebook. På alle sprog.

Skriv en pm.

Vh.

Mads 

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 17:41

Ikke for at lyde som en lyseslukker, men det er altså et kæmpe og nærmest umuligt projekt. Vi har jo set at selv google ikke kan overtage det sociale marked.

Men hvis du prøver så held og lykke :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:16

Hej,

Ja - et held og lykke får du helt sikkert brug for. Du bevæger dig ind på et område, som selv ikke Google kan overtage.

Hvad får dig til at tro, at du kan?

Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 44
Fra  Pixel IT Skrevet kl. 20:20

Fedt initiativ !

Husk at være super kritisk omkring din ide og prøv evt. at få andre kloge hoveder til at se den med dig og gennemhulle den med kritik og gå så hjem og forbedre ideeen til den er super !

For som de andre nævner så er det et tungt besat markede, men med den rette tilgang og attitude så kan man godt brage igennem, men det kræver at man virkelig har det, men det har du helt sikkert styr på.

Det lyder lidt abstrakt som du skriver, måske du kan komme lidt nærmere ind på det :) !

Smile !

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:23

Din idé må være helt fantastisk unik siden du tror du kan gøre det bedre end twitter, facebook, google+...Det er lidt for naivt, at tro man kommer til at lave noget fantastisk, som får folk til at søge væk fra facebook osv.

Men held og lykke alligevel! Håber det er en unik idé du kommer til at tjene godt på :)

Mvh.

Berti.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 20:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mangler nogle partnere for at kunne slå facebook 

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Mads,

Det er super sødt du gider at bruge tid på, at være iværsætter, men jeg er 16 år og kæmper lige nu med en ven for at få en hjemmeside (der er 100 gange mere simpel end det du går og tænker på) op og køre. Jeg faldt lige over din profil og så, at du er 13 år. Du er endnu alt for ung til, at kaste dig ud i sådan noget...desværre...

Mvh.

Berti.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:42

Hvad gør dit projekt unikt? 

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Berti Kesmez:

Hej Mads,

Det er super sødt du gider at bruge tid på, at være iværsætter, men jeg er 16 år og kæmper lige nu med en ven for at få en hjemmeside (der er 100 gange mere simpel end det du går og tænker på) op og køre. Jeg faldt lige over din profil og så, at du er 13 år. Du er endnu alt for ung til, at kaste dig ud i sådan noget...desværre...

Mvh.

Berti.

Berti, vil du venligst gerne tie stille. Om Mads så var to år gammel og har lyst til at skabe en konkurrent til Facebook, så skal han have lov til at udvikle den ide. Hvorfor er man for ung til at arbejde med sociale medier eller iværksætteri i det hele taget hvis man "kun" er 13 år? Du glemmer vidst Simon Mørch som slog godt og grundigt igennem med annoncering på Facebook?

Berti, gå hjem og udvikl på din hjemmeside som er 100 gange mindre end Mads' projekt og få gang i det. Så kan du senere som om Mads er kommet i gang, i stedet for at du nu står og fortæller ham at han er for ung til at være iværksætter. Du får én stjerne fra mig, og forhåbentligt også fra mange andre Amino'er!

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 20:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Morten,

Det må man sige :) Jeg ved ikke om det var for groft (var det måske). Men det var slet ikke ment på den måde! Jeg har heller ikke skrevet at han skulle droppe sin idé, men hentydet til, at det måske bare var bedre med en start på noget andet først...Mads gør hvad han vil ligemeget hvad jeg siger. Mads kender mig ikke og kan i princippet være ***** ligeglad med hvad jeg mener. Jeg synes det er super nice, at mindre iværksættere som mads (og mig selv) tør, at kaste sig ud i sådan noget.

Til det med en stjerne, så håber jeg da, at det er sådan at man stemmer selv og ikke ''opfordrer'' andre til at stemme hinanden ned...Det ville være super ærgeligt, hvis en side som amino blev misbrugt sådan..

Mvh.

Berti.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)