Twitter is over capacity. Please wait a moment and try again. For more information, check out Twitter Status »
Vi ændrede lige lagerstatus på på iPhone 4S til "På lager". Den slags plejer at skabe en del trafik på Twitter, så det er nok det du har "været offer for"
Den værste storm har lagt sig, så du burde kunne komme ind nu
Det sker sommetider, og det er hvis Twitters servere ikke lige kan følge med. Det plejer ikke at tage ret lang tid, før siden er oppe igen. Du kan være helt tryg :)
Snæver Media - din online leverandør til hjemmesider, webshops og grafik!
Det er en af de mange charmer ved Twitter. Udover at man kun kan skrive små beskeder, hvis der er en der følger dig, så er det lidt besværligt så at følge den person, du kan ikke se hvilke links du klikker på osv osv.
Twitter har haft loadproblemer altid. Underligt de ikke gider gøre noget ved, det er vel en del af " underground " oplevelsen :)
Men nu kan man så lave en Twitter hjemmeside... det for vildt ;)
Hop du ind på Google+ i stedet, selvom man i nogle tilfælde dog er " tvunget " til at være på Twitter.
Ps:
regn ikke med at de løser nogle af deres problemer
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Jeg er ved at være godt og grundigt træt af Twitter - allerede. Jeg har kun været bruger af Twitter i ganske kort tid, men det pisser mig allerede af.
Den har tidligere logget mig ud helt af sig selv uden grund og i dag begynder den så at logge mig ud efter kun 10-20 sekunder. Hvis jeg så vil logge ind igen, giver den mig en fejlmeddelelse om at "access is forbidden to server" eller noget i den stil. Aaaaaaaaarg, sådan noget skal bare virke... Længe leve Facebook!