Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flere A/B-tests i det samme flow?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Feb 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Folks!

Jeg har et checkoutflow, som jeg har implementeret et spitzenklasse værktøj til splittests.

Indtil videre kører jeg én splittest ad gangen i flowet, fordi jeg synes jeg kan huske en anbefaling om kun at køre en test ad gangen - også selvom de materiale jeg tester ikke har nogen relation...jeg kan dog ikke huske argumenterne andet end at det i virkeligheden er en multivariabel test. Men det bør det vel kun være, hvis de to ting har en relation til hinanden, right?

Nu sidder jeg imidlertid med en kø af tests, som jeg godt kunne tænke mig at lave og en stigende irritation over at det tager mindst 14 dage at få et resultat fordi jeg ikke har salg nok til at få et resultat hurtigere.

Hvis de tests jeg kører ikke har nogen relation til hinanden, skaber det så en fare for forkerte resultater, at jeg kører flere tests ad gangen i det samme checkout-flow? Altså at jeg f.eks. tester en tekst som giver vejledning om at logge ind, samtidig med at jeg tester et billede af produktet et andet sted i flowet?

Jeg håber mit spørgsmål giver mening - og jeg ser frem til at høre fra andre aminoer som kan hjælpe... Jeg er ivrig efter at komme i sving med mine tests :o)

Kh

-martin

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)