Jeg har set så mange youtube videoer, men kan ikke finde ud af alle de ting de gør. Hvis der er nogen der kan hjælpe mig. Vil jeg gerne giv nogen penge for det ? |
Hej Nazar Saad, jeg vil godt hjælpe dig
fordi der er virkelig mange faktorer der spiller ind når google skal vælge hvor de vil vise dig i deres søgeresultater.
et par af dem får du her, resten kan vi evt. tage privat på mail ok?
lad os starte med offsite.
en af de ting som Google elsker er en aktiv facebook side, (også derfor jeg præidker at det ikke er størrelsen men aktiviteten som er vigtig ift. Big G)
det næste som er vigtigt er at få dine besøgende til at klikke på din G+1 knap (som du forhåbentlig allerede har på din side)
også syntes jeg også at et clicktotweet link er en vigtig del af en god seo strategi.
dernæst så burde du lave nogle sjove videor som du uploader på youtube, husk nu den magiske humor formel: Observation + overraskelse + levering = sjov.
et eksempel kunne være en en mand som snakker i telefon med sjuskebyg a/s. dernæst så kommer der en byggesagkyndig og giver ham task med en mappe. og tilsidst så ser man manden med en halskrave også er hans kone ved siden af og siger så kan du lære det svend hyr altid nogle gode håndværkere.
den næste faktor du skal være opmærksom på er indgående links bare lov mig du ikke bygger dem for hurtigt. start med måske 5 den første uge dernæst så tager du 10 også dernæst 15... indtil du når 25 og der stopper du så. med at øge hastigheden også bliver du bare ved med at give din side 25 links per uge.
ok så lad os snakke onsite
du skal have nogle gode tekster for det første. (med maksimalt 5% keyword nævnelse) også skal du også bruge keyword stemming (altså bøje dine keywords i dine tekster) og så skal der desuden synonymer til.
dernæst så skal du sikre dig at du ikke løber ind i DC (Duplicate Content) problemer.
dernæst så er der noget der hedder load time optimization som du også skal kunne.
hvis du har nogle spørgsmål er du velkommen til at sende mig en pb.