Hej Allesammen. Jeg har fået en ret god ide til en hjemmeside, som kan lave en god del passiv indkomst på sigt. Siden er allerbedst op til jul, men kan bruges hele året. Jeg har bare ikke tid til at lave programmere et projekt nu pga. mit arbejde. Søger derfor en som kan være klar på at være med. Hvis du er dygtig tror jeg det vil tage en uge at lave. Jeg tilbyder vi har siden sammen, plus en mere (dette vil give en god point når du hører om ideen). Du skal bo i københavn, og jeg fortæller ikke om ideen uden vi mødes. Så skriv gerne en PM om hvad du kan, og lidt om dig selv.
Håber at hører fra nogle unge iværksætter :) |
Fået en ret god ide til en nem hjemmeside, ideal for passiv indkomst. Kan du programmere ?
- 1
Hvad bringer du til projektet? (indhold, vedligehold, opdateringer, markedsføring, penge til markedsføring og lign.?). Hvorfor skal man bo i København - nogen praktisk årsag? En uge vil det tage, siger du. Betyder det 37 timer? Ærligt. Jeg er træt af folk der søger folk til at programmere deres idé, som de vogter nidkært om. Det er trættende, at det åbenbart forventes, at andre skal bidrage med 10, 30, 50 eller 100 timers arbejde - mens idémanden helt risikofrit, blot stiller sin idé til rådighed (en idé, vedkommende siger er guld værd - men som vedkommende alligevel ikke tør satse penge på at få lavet). Sorry! Er træt efter en lang dag. Og har fået nok af sådanne tråde her :-) Og beklager hvis jeg uberettiget har dømt dig på forhånd i mit anfald af generelisering - men du kommer med så lidt info, at jeg ikke kan drage nogen anden konklusion. |
Hej Ronni. Det kan jeg godt forstå :). Jeg behøver nu ikke forsvarer det for dig, da du ikke er i målgruppen. Havde jeg fået det tilbud da jeg var 15/16 år, ville det have været super fedt ! Alle de muligheder som er i :).
Andre er velkommen til at skrive, hvis det kunne være noget for jer. |
Hej, Jeg læste Ronnis indlæg, og derefter dit eget. Jeg tror måske enten jeg misforstår dit, eller så har du misforstået Ronnis, for jeg synes umiddelbart ikke at dit svar giver mening, kontra den besked han skriver. Du burde derudover også komme med en smule mere information, inden du forventer at en person spilder tiden ved at mødes med dig, hvis det alligevel ikke er noget for ham. Jeg spørger om det samme som Ronni - hvad bidrager du med, udover din "guld" idé? Kommer du med penge, indhold, markedsføring, etc? Eller forventer du at en eventuel programmør skal smide flere timer i, til xxxx antal kroner? Mere info tror jeg vil gavne alle :) |
Der findes ikke nemme penge, som man lige får ved at lave en uges arbejde. Enhver der har fulgt Amino i længere tid har set hundredevis af denne slags opslag "Lille nemt website, vupti, gode penge på min konti" - problemet er bare at det ikke sker sådan. Hvis det er en god ide, så få den lavet. Hvis det er en simpel ide kan du via Elance.com få lavet projektet, hvis det er en lidt mere avanceret ide bør det ikke koste alverden at få en DTU studerende til at lave den for dig. Nå - jeg holder mund... Jeg tror bare ikke på at det "Uhh en uges arbejde, penge kom flyvende på min konto". It's never like that. |
Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.
Hvilket tilbud? Er slet ikke med. Mit indlæg var ment som en opfordring til at komme med mere info, til gavn for alle. Du kan sagtens komme med en del mere info, uden at lufte din idé. Beder dig ikke forsvare noget. Men dit indlæg svarer til at jeg lavede et jobopslag "Job tilbydes. Du får resultatløn. Mød op til jobsamtale i Kbh". Ville blot hjælpe dig til at få seriøse henvendelser. Ønsker succes for alle - især Aminoer :-) Men uanset, så håber jeg da du finder nogen at arbejde sammen med. |
Det her - gange 1000. Der burde laves et underforum til "Hej, jeg har en god ide" ellers skulle det bare rent forbydes. Det er godt nok tit folk kommer med "en vildt god ide, men jeg vil bare ikke fortælle noget som helst om den - men alligevel leder jeg efter folk". Jeg kan virkelig ikke se hvordan de forventer at tiltrække folk på den måde... |
Jeg har tid i kalenderen og interesseret. Smid mig en mail på cf@cfmedia.dk og lad os aftale et møde :) Mvh. |