Hej allesammen, jeg er blevet kontaktet af LogBuy - www.logbuy.dk - et firma som administrerer personalerabatter for store virksomheder. De når ud til næsten 200.000 mulige brugere. Det går så ud på, at man får lagt et link på logbuy.dk, hvortil der bl.a. er adgang fra alle virksomhedernes intranet. Er der nogen, der har erfaring med LogBuy - jeg tænker især på webshops... Jeg er tilmeldt Personalezonen.dk, men det har ikke givet mig det store - kun et par kunder. Det er lidt pebret at blive tilknyttet Logbuy, så til -eller frarådninger imødekommes. Mvh Henrik |
LogBuy
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Logbuy har ikke lavet noget som helst opfølgning om vi bruger det eller lign. ( i hvertfald ikke over for os) Og vi er så vidt jeg ved heller ikke blevet afmeldt selvom vi aldrig har brugt det til noget. EDIT: ser nu det hele er blevet ændret, og at dansk indkøb har overtaget, og husker også egentlig også at vi modtog et brev omkring det. Så jeg ved ikke hvordan deres nuværende procedurer er. |
Hej Hvad snakker vi om i priser for at blive tilknyttet de forskellige... Logbuy, dansk indkøb og personalezonen ? Det er jo hele tiden en overvejning om man får tjent sit "medlemsgebyr" ind og derefter skaber en bedre omsætning. Men er det kr. 1000 eller 10.000 vi snakker om for at komme ind i varmen ? Mvh Chris |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)