Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode oplevelser med nethandel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er ingen hemmelighed, at jeg køber en del ting over nettet - og med den service mange danske webshops leverer, er det bestemt ikke noget, jeg stopper med.

Efter at have haft to superpositive oplevelser lige efter hinanden, har jeg lyst til at dele dem med Jer herinde:)

Første oplevelse fik jeg da jeg købte en universal-oplader til en  bærbar computer ved AVXperten.dk. Jeg modtog opladeren dagen efter betaling, men da vi satte den til, klikkede den og ladede kun op nogen gange. Jeg har ikke super meget forstand på den slags, så jeg sendte en mail, og spurgte om det var ok, at den klikkede, for vi havde jo ikke lyst til evt at ødelægge computeren. 

Dagen efter havde vi en ny oplader - uden bøvl med at skulle returnere den anden. Det er sgu da god service!

I oktober købte jeg et par vinterstøvler til min datter ved skosnuden.dk - hun har så ødelagt lynlåsen på dem (det gør hun HVERT år - men vi kan aldrig finde kvitteringen) - nu lå kvitteringen i min mailbox - støvlerne blev sendt retur mandag - og i dag har jeg lige fået besked om, at et par nye støvler er på vej med posten.

Den slags oplevelser er vejen frem for webshops :)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har meget få returneringer, og vil ikke sælge sokker som andre måske kunne have haft på/prøvet. Så nå et par sokker har været "ude af huset" så kan de ikke sælges igen.

Derfor plejer jeg at skrive: At de ikke behøver bøvle med returneringer, men i stedet kan afleverer sokkerne i en røde kors/genbrugsbutik, hvis de har sådan en i nærheden. Så sender jeg nogle nye :-).

Det er selvfølgelig oplagt at scamme, men det har jeg 7-9-13 endnu ikke oplevet (så vidt jeg ved). Langt de fleste der oplever denne behandling ligger ret hurtigt en ny ordre. Så målt på tal, er det faktisk en bedre forretning for mig:

1) Fordi jeg ikke skal bruge tid på returneringer

2) Det giver mersalg og en positiv relation.

Så i mit tilfælde kan det godt betale sig at give en god service, baseret på en meget høj tillid til kundernes oprigtighed.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:01

Når jeg køber ny mobil, gør jeg det tit over nettet. Der står ikke nogen irreterende telia sælger, og presser på med det ene abontement efter det andet, eller den ene telefon efter den anden. Jeg har tid til at sætte mig ind i alle aspekterne af telefonen, men også abontementet. Har telefonen været i stykker, har jeg bare skulle sende den ind, og endda fået en pakkelabel tilsendt. 

Tilgengæld, fik jeg en starwars boks med posten fra nettet. Jeg skulle vente på den mellem 7-16 i tre dage, da fragtfirmaet ikke kunne finde ud af det, og da jeg åbnede den, faldt hele boksen fra hinadnen, fordi plastikken havde fået et slag.

Ebay er også helt genialt til køb af bøger fx. eller amazon. Det kan både være brugte bøger, nye bøger og her er virkelig et hav af spændende titler :-) (RIGTIG GOD JULEGAVE IDÉ! Her kan du finde alt :-))

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)