Flash-programmør/grafiker søges *haster*
Fra Århus
Tilmeldt 26. Sep 06
Er du en habil flash-grafiker (ikke ekspert) er det måske DIG, vi står og mangler som ny ekstern samarbejdspartner.
har tid til at lave lidt småopgaver NU du er god til flash og grafik kreativ anlagt evt. fra Østjylland (måske Århus, så vi har nemmere ved at mødes?) Jeg ser frem til at høre fra dig!
Hurtig repons til alle...
Svar
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Hej, Har sendt PM. Mvh
William Atak
Svar
William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
24-10-2007 kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hej jeg faldt over din annonce,,,,jeg er rimelig ferm som tegner og har taget flashkursus i Århus.
Jeg sender dig en link til min hjemmeside ,,,,. www.freelancetegner.com
VH Niels Bjerge
Svar
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Martin
Skrevet
24-10-2007 kl. 22:25
Svar
Hej jeg faldt over din annonce,,,,jeg er rimelig ferm som tegner og har taget flashkursus i Århus.
Jeg sender dig en link til min hjemmeside,,,,. www.freelancetegner.com
VH Niels Bjerge
Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at tråden er hele 6 måneder gammel, så mon ikke han har fundet den han skulle brug`?
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 29. Jun 07
Jeg leder efter en Flash haj til lignende ad-hoc opgaver. Så hvis der er nogen derude må I gerne give besked,
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-11-2007 kl. 11:31
Svar
Hej Henrik
Hvilke typer opgaver drejer det sig om?
Skriv til: henning@wogw.dk
Svar
Tilmeldt 8. Jun 07
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
06-11-2007 kl. 16:12
Svar
Hej , jeg er freelancetegner, jeg er rimlig habil tegner indenfor Cartoon og har været på Flash kursus i Århus
Min Hjemmeside er under opbygning men du kan da se hvad der er indtil videre...der er osse lagt en link til en hjemmeside som jeg er ved at lave til en firma.
www.freelancetegner.com
www.freelancetegner.com/images/
Svar
Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Lars Holmgaard
Skrevet
22-02-2008 kl. 14:34
Svar
9 års erfaring som Flash programmør, 3D grafiker og webdesigner af W3C godkendte sites med PHP som backend.
- kig ind på larsholmgaard.dk for referencer.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
11-11-2008 kl. 09:35
Svar
Hej omkring flash/grafikker. jeg er freelancetegner som tegner illustrationer og laver flash til firmaer. jeg sender dig min link til min hjemmesde, www.freelancetegner.com Vh Niels bjerge 30564868
Svar